Page 154 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja matematične pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 7
P. 154
W
OECD 13, 15, 17, 19, 23, 25, 147, 149 Watson, J. M. 45
osnovne matematične kompetence 30, 44
Z
P
zanimanje za matematiko 56
PISA na mednarodni ravni 13, 15, 18, 39,
45
PISA na nacionalni ravni 13, 17, 18, 147
podlestvice matematične pismenosti 25
pravice 6
R
raziskava PISA 13
Repež, M. 13, 22, 151
S
spremenljivke in odnosi 25
Steen, L. 34
Š
Štraus, M. 15, 152
T
Thomson, S. 57
Turner, R. 44
U
uporaba matematičnih konceptov 25, 27,
29, 41, 42, 43, 46
uporabljanje matematičnih konceptov 47,
54
V
verjetnost in delo s podatki 25
vprašalniki za dijakinje in dijake 21, 55
154
OECD 13, 15, 17, 19, 23, 25, 147, 149 Watson, J. M. 45
osnovne matematične kompetence 30, 44
Z
P
zanimanje za matematiko 56
PISA na mednarodni ravni 13, 15, 18, 39,
45
PISA na nacionalni ravni 13, 17, 18, 147
podlestvice matematične pismenosti 25
pravice 6
R
raziskava PISA 13
Repež, M. 13, 22, 151
S
spremenljivke in odnosi 25
Steen, L. 34
Š
Štraus, M. 15, 152
T
Thomson, S. 57
Turner, R. 44
U
uporaba matematičnih konceptov 25, 27,
29, 41, 42, 43, 46
uporabljanje matematičnih konceptov 47,
54
V
verjetnost in delo s podatki 25
vprašalniki za dijakinje in dijake 21, 55
154