Page 145 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja matematične pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 7
P. 145
LJIVA VRATA: TOČKOVANJE 2

NAMEN VPRAŠANJA:
Opis: Interpretirati geometrijski model v realni življenjski situaciji za izračun dol-
žine krožnega loka
Matematično področje: Liki in telesa
Kontekst: Znanstveni
Proces: Formuliranje

Pravilen odgovor

Koda 1: Odgovori v razponu od 103 do 105. [Kot pravilen se šteje odgovor z
izračunano 1/6 obsega (100π /3 ). Sprejmite tudi odgovor 100, vendar le, če
je razvidno, da je odgovor posledica uporabe π = 3. Opomba: Odgovor 100
brez prikazanega postopka, ki bi odgovor podprl, je lahko posledica enostavnega
ugibanja, da je enak polmeru (dolžina enega krila).]

Nepravilen odgovor

Koda 0: Drugi odgovori.
• 209 [navede celotno velikost odprtin in ne velikost “vsake” odprtine].

Koda 9 Ni odgovora.

145
   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150