Page 166 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 6
P. 166
vprašanje: SKOPUH
Kako je skopuh dobil kepo zlata?
.............................................................................................................................................................
SKOPUH: TOČKOVANJE 7
NAMEN VPRAŠANJA:
Iskanje in dostopanje do podatkov: prepoznavanje podatkov.
Iskanje podatka, ki je eksplicitno naveden na začetku kratkega besedila.
Pravilen odgovor
Koda 1: Omeni, da je prodal vse svoje imetje. Lahko parafrazira ali citira del besedila.
• Prodal je vse svoje imetje.
• Prodal je vse svoje stvari.
Nepravilen odgovor
Koda 0: Poda pomanjkljiv ali nejasen odgovor.
• Bila je njegova.
Koda 9: • Zaslužil jo je.
Poda odgovor, ki kaže nepravilno razumevanje besedila, ali neprepričljiv ali
neumesten odgovor.
• Ukradel jo je.
Ni odgovora.
166
Kako je skopuh dobil kepo zlata?
.............................................................................................................................................................
SKOPUH: TOČKOVANJE 7
NAMEN VPRAŠANJA:
Iskanje in dostopanje do podatkov: prepoznavanje podatkov.
Iskanje podatka, ki je eksplicitno naveden na začetku kratkega besedila.
Pravilen odgovor
Koda 1: Omeni, da je prodal vse svoje imetje. Lahko parafrazira ali citira del besedila.
• Prodal je vse svoje imetje.
• Prodal je vse svoje stvari.
Nepravilen odgovor
Koda 0: Poda pomanjkljiv ali nejasen odgovor.
• Bila je njegova.
Koda 9: • Zaslužil jo je.
Poda odgovor, ki kaže nepravilno razumevanje besedila, ali neprepričljiv ali
neumesten odgovor.
• Ukradel jo je.
Ni odgovora.
166