Page 44 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 44
loga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
Uporabite priložene predloge, like izdelajte iz barvnega papirja. Like lahko plastificirate, da bodo
bolj obstojni. Preslikajte sestavljanke na bel papir in jih obrobite s črnim flomastrom.
Slika 18: Tridelni tangram
Potek dejavnosti
Namen dejavnosti je raziskovanje in pridobivanje izkušenj o prostorskih odnosih.
Otroci se lahko igrajo sami ali v skupini po trije. Tri kose tangrama naj poskušajo pravilno položi-
ti na osnovno podlago.
Vzpodbujajte otroke pri delu in jim glede na dosežke dodajajte nove vzorce.
Nadgradnja dejavnosti
Otroke spodbudite, da si izdelajo svoj tangram. Ko spoznavajo nove oblike, jim pomagajte, da jih
oblikujejo na papirju in ustrezno poimenujejo dele tangrama.
Nove sestavljanke izdelajte za vse otroke v skupini.
Predloga 6: deli tangrama
44
Uporabite priložene predloge, like izdelajte iz barvnega papirja. Like lahko plastificirate, da bodo
bolj obstojni. Preslikajte sestavljanke na bel papir in jih obrobite s črnim flomastrom.
Slika 18: Tridelni tangram
Potek dejavnosti
Namen dejavnosti je raziskovanje in pridobivanje izkušenj o prostorskih odnosih.
Otroci se lahko igrajo sami ali v skupini po trije. Tri kose tangrama naj poskušajo pravilno položi-
ti na osnovno podlago.
Vzpodbujajte otroke pri delu in jim glede na dosežke dodajajte nove vzorce.
Nadgradnja dejavnosti
Otroke spodbudite, da si izdelajo svoj tangram. Ko spoznavajo nove oblike, jim pomagajte, da jih
oblikujejo na papirju in ustrezno poimenujejo dele tangrama.
Nove sestavljanke izdelajte za vse otroke v skupini.
Predloga 6: deli tangrama
44