Page 12 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 12
Kdo je uspešen v slovenskih šolah?
Tabela 12: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –
sociodemografske spremenljivke in interni lokus nadzora
Tabela 13: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli
– sociodemografske spremenljivke in eksterni lokus nadzora – močni
drugi
Tabela 14: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –
sociodemografske spremenljivke in eksterni lokus nadzora – neznane
okoliščine
Tabela 15: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –
sociodemografske spremenljivke in inteligentnost
Tabela 16: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –
sociodemografske spremenljivke in prostočasovne dejavnosti
Tabela 17: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –
sociodemografske spremenljivke in dijaški kulturni kapital
Tabela 18: Pojasnitev šolske uspešnosti v osnovni šoli in tranzicijske šol-
ske uspešnosti
Tabela 19: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli – so-
ciodemografske spremenljivke in podvojeni notranji lokus nadzora
Tabela 20: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Šolska uspešnost
v OŠ‘
Tabela 21: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Šolska
deviantnost‘
Tabela 22: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Bližina očeta‘
Tabela 23: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Bližina matere‘
Tabela 24: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Nadzor obeh
staršev‘
Tabela 25: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Negativna
samopodoba‘
Tabela 26: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Socialna
anksioznost‘
Tabela 27: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Odtujenost‘
Tabela 28: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Anomičnost‘
Tabela 29: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Interni lokus
nadzora‘
Tabela 12: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –
sociodemografske spremenljivke in interni lokus nadzora
Tabela 13: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli
– sociodemografske spremenljivke in eksterni lokus nadzora – močni
drugi
Tabela 14: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –
sociodemografske spremenljivke in eksterni lokus nadzora – neznane
okoliščine
Tabela 15: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –
sociodemografske spremenljivke in inteligentnost
Tabela 16: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –
sociodemografske spremenljivke in prostočasovne dejavnosti
Tabela 17: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –
sociodemografske spremenljivke in dijaški kulturni kapital
Tabela 18: Pojasnitev šolske uspešnosti v osnovni šoli in tranzicijske šol-
ske uspešnosti
Tabela 19: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli – so-
ciodemografske spremenljivke in podvojeni notranji lokus nadzora
Tabela 20: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Šolska uspešnost
v OŠ‘
Tabela 21: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Šolska
deviantnost‘
Tabela 22: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Bližina očeta‘
Tabela 23: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Bližina matere‘
Tabela 24: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Nadzor obeh
staršev‘
Tabela 25: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Negativna
samopodoba‘
Tabela 26: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Socialna
anksioznost‘
Tabela 27: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Odtujenost‘
Tabela 28: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Anomičnost‘
Tabela 29: Matrika komponent trditev spremenljivke ‚Interni lokus
nadzora‘