Page 9 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 9
alo
Seznam tabel
Seznam slik
Predgovor
I Sergej Flere, Rudi Klanjšek: Uvod v obravnavo pogojenosti šolske
uspešnosti
II Marina Tavčar Krajnc: Teoretično-metodološka zastavitev
preučevanja šolske uspešnosti
III M. Tavčar Krajnc: Spol in šolska uspešnost
IV S. Flere: Družbeni položaj in šolska uspešnost
V R. Klanjšek: Družinski procesi in družinska struktura ter
šolska uspešnost
VI R. Klanjšek: Šolska deviantnost in šolska uspešnost
VII Andrej Kirbiš: Socialna anksioznost in šolska uspešnost
VIII S. Flere: Odtujenost in šolska uspešnost
IX A. Kirbiš: Anomičnost in šolska uspešnost
X Bojan Musil: Samopodoba in samospoštovanje ter šolska
uspešnost
XI B. Musil: Lokus kontrole in šolska uspešnost
XII B. Musil: Intelektualne sposobnosti in šolska uspešnost
XIII A. Kirbiš: Prostočasovne dejavnosti in šolska uspešnost
XIV S. Flere: Kulturni kapital in šolska uspešnost
Seznam tabel
Seznam slik
Predgovor
I Sergej Flere, Rudi Klanjšek: Uvod v obravnavo pogojenosti šolske
uspešnosti
II Marina Tavčar Krajnc: Teoretično-metodološka zastavitev
preučevanja šolske uspešnosti
III M. Tavčar Krajnc: Spol in šolska uspešnost
IV S. Flere: Družbeni položaj in šolska uspešnost
V R. Klanjšek: Družinski procesi in družinska struktura ter
šolska uspešnost
VI R. Klanjšek: Šolska deviantnost in šolska uspešnost
VII Andrej Kirbiš: Socialna anksioznost in šolska uspešnost
VIII S. Flere: Odtujenost in šolska uspešnost
IX A. Kirbiš: Anomičnost in šolska uspešnost
X Bojan Musil: Samopodoba in samospoštovanje ter šolska
uspešnost
XI B. Musil: Lokus kontrole in šolska uspešnost
XII B. Musil: Intelektualne sposobnosti in šolska uspešnost
XIII A. Kirbiš: Prostočasovne dejavnosti in šolska uspešnost
XIV S. Flere: Kulturni kapital in šolska uspešnost