Page 9 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
        P. 9
     
       	alo                                                                   
Seznam tabel 
Seznam slik 
Predgovor 
I Sergej Flere, Rudi Klanjšek: Uvod v obravnavo pogojenosti šolske
uspešnosti 
II Marina Tavčar Krajnc: Teoretično-metodološka zastavitev 
preučevanja šolske uspešnosti
III M. Tavčar Krajnc: Spol in šolska uspešnost 
IV S. Flere: Družbeni položaj in šolska uspešnost 
V R. Klanjšek: Družinski procesi in družinska struktura ter 
šolska uspešnost
VI R. Klanjšek: Šolska deviantnost in šolska uspešnost 
VII Andrej Kirbiš: Socialna anksioznost in šolska uspešnost 
VIII S. Flere: Odtujenost in šolska uspešnost 
IX A. Kirbiš: Anomičnost in šolska uspešnost 
X Bojan Musil: Samopodoba in samospoštovanje ter šolska 
uspešnost
XI B. Musil: Lokus kontrole in šolska uspešnost 
XII B. Musil: Intelektualne sposobnosti in šolska uspešnost 
XIII A. Kirbiš: Prostočasovne dejavnosti in šolska uspešnost 
XIV S. Flere: Kulturni kapital in šolska uspešnost 
       
     Seznam tabel 
Seznam slik 
Predgovor 
I Sergej Flere, Rudi Klanjšek: Uvod v obravnavo pogojenosti šolske
uspešnosti 
II Marina Tavčar Krajnc: Teoretično-metodološka zastavitev 
preučevanja šolske uspešnosti
III M. Tavčar Krajnc: Spol in šolska uspešnost 
IV S. Flere: Družbeni položaj in šolska uspešnost 
V R. Klanjšek: Družinski procesi in družinska struktura ter 
šolska uspešnost
VI R. Klanjšek: Šolska deviantnost in šolska uspešnost 
VII Andrej Kirbiš: Socialna anksioznost in šolska uspešnost 
VIII S. Flere: Odtujenost in šolska uspešnost 
IX A. Kirbiš: Anomičnost in šolska uspešnost 
X Bojan Musil: Samopodoba in samospoštovanje ter šolska 
uspešnost
XI B. Musil: Lokus kontrole in šolska uspešnost 
XII B. Musil: Intelektualne sposobnosti in šolska uspešnost 
XIII A. Kirbiš: Prostočasovne dejavnosti in šolska uspešnost 
XIV S. Flere: Kulturni kapital in šolska uspešnost 

