Page 2 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 2
lsko polje
Revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja
Letnik XXVIII, številka 5–6, 2017
Šolsko polje je mednarodna revija za teorijo ter raziskave vzgoje in izobraževanja z mednarodnim uredniškim
odboro m. Objavlja znanstvene in strokovne članke s širšega področja vzgoje in izobraževanja ter edukacij-
skih raziskav (filozofija vzgoje, sociologija izobraževanja, uporabna epistemologija, razvojna psihologija, pe-
dagogika, andragogika, pedagoška metodologija itd.), pregledne članke z omenjenih področij ter recenzije
tako domačih kot tujih monografij s področja vzgoje in izobraževanja. Revija izhaja trikrat letno. Izdaja jo Slo-
vensko društvo raziskovalcev šolskega polja. Poglavitni namen revije je prispevati k razvoju edukacijskih ved in in-
terdisciplinarnemu pristopu k teoretičnim in praktičnim vprašanjem vzgoje in izobraževanja. V tem okviru
revija posebno pozornost namenja razvijanju slovenske znanstvene in strokovne terminologije ter konceptov
na področju vzgoje in izobraževanja ter raziskovalnim paradigmam s področja edukacijskih raziskav v okvi-
ru družboslovno-humanističnih ved.
Uredništvo: Valerija Vendramin, Zdenko Kodelja, Darko Štrajn, Alenka Gril, Igor Ž. Žagar, Eva Klemenčič
in Mitja Sardoč (vsi: Pedagoški inštitut, Ljubljana)
Glavni urednik: Marjan Šimenc (Pedagoški inštitut, Ljubljana)
Odgovorni urednik: Mitja Sardoč (Pedagoški inštitut, Ljubljana)
Uredniški odbor: Michael W. Apple (University of Wisconsin, Madison, USA), Eva D. Bahovec (Filozofska
fakulteta, Univerza v Ljubljani), Andreja Barle-Lakota (Urad za šolstvo, Ministrstvo za šolstvo in šport RS),
Valentin Bucik (Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani), Harry Brighouse (University of Wisconsin, Ma-
dison, USA), Randall Curren (University of Rochester, USA), Slavko Gaber (Pedagoška fakulteta, Univerza
v Ljubljani), Milena Ivanuš-Grmek (Pedagoška fakulteta, Univerza v Mariboru), Russell Jacoby (University
of California, Los Angeles), Janez Justin † (Pedagoški inštitut, Ljubljana), Stane Košir (Pedagoška fakulteta,
Univerza v Ljubljani), Janez Kolenc † (Pedagoški inštitut, Ljubljana), Ljubica Marjanovič-Umek (Filozofska
fakulteta, Univerza v Ljubljani), Rastko Močnik (Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani), Zoran Pavlo-
vić (Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše, Ljubljana), Drago B. Rotar (Fakulteta za humanistič-
ne študije, Univerza na Primorskem), Harvey Siegel (University of Miami, USA), Marjan Šetinc (Sloven-
sko društvo raziskovalcev šolskega polja, Ljubljana), Pavel Zgaga (Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani),
Maja Zupančič (Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani), Robi Kroflič (Filozofska fakulteta, Univerza v
Ljubljani), Marie-Hélene Estéoule Exel (Universite Stendhal Grenoble III)
Lektor (slovenski jezik), tehnični urednik, oblikovanje in prelom: Jonatan Vinkler
Lektor (angleški jezik): Jason Brendon Batson
Izdajatelja: Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja in Pedagoški inštitut
© Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja in Pedagoški inštitut
Tisk: Grafika 3000 d.o.o., Dob
Naklada: 400 izvodov
Revija Šolsko polje je vključena v naslednje indekse in baze podatkov: Contents Pages in Education; EBSCO; Edu-
cation Research Abstracts; International Bibliography of the Social Sciences (IBSS); Linguistics and Language Beha-
vior Abstracts (LLBA); Multicultural Education Abstracts; Pais International; ProQuest Social Sciences Journal, Re-
search into Higher Education Abstracts; Social Services Abstracts; Sociological Abstracts; Worldwide Political Science
Abstracts
Šolsko polje izhaja s finančno podporo Pedagoškega inštituta in Javne agencije za raziskovalno dejavnost
Republike Slovenije.
Tiskana izdaja: issn 1581–6036
Izdaja na zgoščenki: issn 1581–6052
Spletna izdaja: issn 1581–6044
Revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja
Letnik XXVIII, številka 5–6, 2017
Šolsko polje je mednarodna revija za teorijo ter raziskave vzgoje in izobraževanja z mednarodnim uredniškim
odboro m. Objavlja znanstvene in strokovne članke s širšega področja vzgoje in izobraževanja ter edukacij-
skih raziskav (filozofija vzgoje, sociologija izobraževanja, uporabna epistemologija, razvojna psihologija, pe-
dagogika, andragogika, pedagoška metodologija itd.), pregledne članke z omenjenih področij ter recenzije
tako domačih kot tujih monografij s področja vzgoje in izobraževanja. Revija izhaja trikrat letno. Izdaja jo Slo-
vensko društvo raziskovalcev šolskega polja. Poglavitni namen revije je prispevati k razvoju edukacijskih ved in in-
terdisciplinarnemu pristopu k teoretičnim in praktičnim vprašanjem vzgoje in izobraževanja. V tem okviru
revija posebno pozornost namenja razvijanju slovenske znanstvene in strokovne terminologije ter konceptov
na področju vzgoje in izobraževanja ter raziskovalnim paradigmam s področja edukacijskih raziskav v okvi-
ru družboslovno-humanističnih ved.
Uredništvo: Valerija Vendramin, Zdenko Kodelja, Darko Štrajn, Alenka Gril, Igor Ž. Žagar, Eva Klemenčič
in Mitja Sardoč (vsi: Pedagoški inštitut, Ljubljana)
Glavni urednik: Marjan Šimenc (Pedagoški inštitut, Ljubljana)
Odgovorni urednik: Mitja Sardoč (Pedagoški inštitut, Ljubljana)
Uredniški odbor: Michael W. Apple (University of Wisconsin, Madison, USA), Eva D. Bahovec (Filozofska
fakulteta, Univerza v Ljubljani), Andreja Barle-Lakota (Urad za šolstvo, Ministrstvo za šolstvo in šport RS),
Valentin Bucik (Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani), Harry Brighouse (University of Wisconsin, Ma-
dison, USA), Randall Curren (University of Rochester, USA), Slavko Gaber (Pedagoška fakulteta, Univerza
v Ljubljani), Milena Ivanuš-Grmek (Pedagoška fakulteta, Univerza v Mariboru), Russell Jacoby (University
of California, Los Angeles), Janez Justin † (Pedagoški inštitut, Ljubljana), Stane Košir (Pedagoška fakulteta,
Univerza v Ljubljani), Janez Kolenc † (Pedagoški inštitut, Ljubljana), Ljubica Marjanovič-Umek (Filozofska
fakulteta, Univerza v Ljubljani), Rastko Močnik (Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani), Zoran Pavlo-
vić (Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše, Ljubljana), Drago B. Rotar (Fakulteta za humanistič-
ne študije, Univerza na Primorskem), Harvey Siegel (University of Miami, USA), Marjan Šetinc (Sloven-
sko društvo raziskovalcev šolskega polja, Ljubljana), Pavel Zgaga (Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani),
Maja Zupančič (Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani), Robi Kroflič (Filozofska fakulteta, Univerza v
Ljubljani), Marie-Hélene Estéoule Exel (Universite Stendhal Grenoble III)
Lektor (slovenski jezik), tehnični urednik, oblikovanje in prelom: Jonatan Vinkler
Lektor (angleški jezik): Jason Brendon Batson
Izdajatelja: Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja in Pedagoški inštitut
© Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja in Pedagoški inštitut
Tisk: Grafika 3000 d.o.o., Dob
Naklada: 400 izvodov
Revija Šolsko polje je vključena v naslednje indekse in baze podatkov: Contents Pages in Education; EBSCO; Edu-
cation Research Abstracts; International Bibliography of the Social Sciences (IBSS); Linguistics and Language Beha-
vior Abstracts (LLBA); Multicultural Education Abstracts; Pais International; ProQuest Social Sciences Journal, Re-
search into Higher Education Abstracts; Social Services Abstracts; Sociological Abstracts; Worldwide Political Science
Abstracts
Šolsko polje izhaja s finančno podporo Pedagoškega inštituta in Javne agencije za raziskovalno dejavnost
Republike Slovenije.
Tiskana izdaja: issn 1581–6036
Izdaja na zgoščenki: issn 1581–6052
Spletna izdaja: issn 1581–6044