Page 297 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 297
ela 334: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na število govorjenih jezikov v prvem merjenju

Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov

M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Pripadnost 3,18 0,52 3,10 0,51 3,13 0,52 3,17 0,59 3,15 0,56 3,10 0,54

Različnost 3,40 0,96 3,47 0,90 3,56 0,90 3,54 0,95 3,42 1,04 3,08 1,16

Prispevanje 2,58 0,68 2,57 0,67 2,53 0,65 2,61 0,65 2,62 0,72 2,83 0,65

ANOVA za čuječnost in anksioznost:
Za obe normalno porazdeljeni spremenljivki smo izvedle enosmerno ANOVO,
pri čemer so bile variance homogene tako pri anksioznosti (p = 0,112) kot tu-
di pri čuječnosti (p = 0,490). ANOVA je pokazala, da razlike med skupinami ni-
so statistično značilne niti pri čuječnosti (F(4) = 2,33; p = 0,054) niti pri anksio-
znosti (F(4) = 1,52; p = 0,193).

Drugo merjenje 297

Tabela 335: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na število govorjenih jezikov
v drugem merjenju

Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov
M SD M SD M SD M SD M SD
M SD 3,54 0,67 3,52 0,65 3,60 0,66 3,56 0,56 3,69 0,62
3,29 0,61 3,28 0,63 3,30 0,61 3,22 0,56 3,17 0,73
Empatična skrb 3,73 0,71 2,83 0,86 2,66 0,86 2,70 0,84 2,73 0,94 3,42 0,80
2,82 0,99 2,72 0,99 2,77 1,04 2,72 1,05 3,24 1,16
Zavzemanje perspektive 3,48 0,59 2,61 0,93 2,44 0,93 2,46 0,92 2,56 1,01 3,22 0,96
3,28 0,96 3,10 0,97 3,23 0,92 3,17 1,05 3,76 0,91
Anksioznost 2,87 0,75 2,95 1,04 2,81 1,01 2,81 0,99 2,73 1,03 3,61 0,89
3,79 1,01 3,94 1,03 4,00 0,98 3,74 1,00 3,08 1,30
COVID-19 anksioznost 2,95 0,83

Čustva 2,63 0,85

Skrbi 3,31 0,92

Odločanje 3,06 0,92

Čuječnost 3,83 0,98

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302