Page 12 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 12
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju
102 Tabela 8: Značilnosti posameznih polj Zemljevida učenja in poučevanja
glede na smer potovanja
128 Tabela 9: Seznam avtorjev, ki se z vsaj enim delom pojavljajo v berilih
v štirih družbeno-političnih sistemih
131 Tabela 10: Seznam največkrat objavljenih leposlovnih del v obravnavanih
berilih
133 Tabela 11: Sestavljavci beril glede na izobrazbo in učiteljske izkušnje
v Avstro-Ogrski
134 Tabela 12: Sestavljavci beril glede na izobrazbo in učiteljske izkušnje
v Kraljevini SHS oz. Kraljevini Jugoslaviji
135 Tabela 13: Sestavljavci beril glede na izobrazbo in učiteljske izkušnje
v SFRJ
136 Tabela 14: Sestavljavci beril glede na izobrazbo in učiteljske izkušnje
v Republiki Sloveniji
149 Tabela 15: Osnovni statistični parametri začetnega testa v poznavanju
osnovnih geometrijskih pojmov
150 Tabela 16: Osnovni statistični parametri začetnega testa v reševanju
zahtevnejših geometrijskih problemov
151 Tabela 17: Osnovni statistični parametri končnega testa v poznavanju
osnovnih geometrijskih pojmov
152 Tabela 18: Prikaz razlik v poznavanju osnovnih geometrijskih pojmov
in dejstev med ES in KS v končnem stanju z upoštevanjem začetnih razlik
(analiza kovariance)
152 Tabela 19: Izhodiščna in prilagojena aritmetična sredina dosežkov ES
in KS v poznavanju osnovnih geometrijskih pojmov in dejstev
153 Tabela 20: Osnovni statistični parametri končnega testa v reševanju
zahtevnejših geometrijskih problemov
168 Tabela 21: Učiteljičina ocena lastnega izobraževanja, zmožnosti
in pripravljenost za nadaljnje izobraževanje
180 Tabela 22: Absolutne in odstotne frekvence ustreznosti oblikovane
besedilne naloge študentov in učencev ob enačbi
182 Tabela 23: Absolutne in odstotne frekvence ustreznosti oblikovanja
besedilne naloge študentov in učencev ob enačbi
216 Tabela 24: Najbolj pereče tematike po izboru staršev z območja aktiva
ljubljanskih osnovnih šol
232 Tabela 25: Odzivi zaposlenih
259 Tabela 26: Prikaz razlik dosežkov učencev eksperimentalne
in kontrolne skupine pri končnem testu znanja (t-test)
12
102 Tabela 8: Značilnosti posameznih polj Zemljevida učenja in poučevanja
glede na smer potovanja
128 Tabela 9: Seznam avtorjev, ki se z vsaj enim delom pojavljajo v berilih
v štirih družbeno-političnih sistemih
131 Tabela 10: Seznam največkrat objavljenih leposlovnih del v obravnavanih
berilih
133 Tabela 11: Sestavljavci beril glede na izobrazbo in učiteljske izkušnje
v Avstro-Ogrski
134 Tabela 12: Sestavljavci beril glede na izobrazbo in učiteljske izkušnje
v Kraljevini SHS oz. Kraljevini Jugoslaviji
135 Tabela 13: Sestavljavci beril glede na izobrazbo in učiteljske izkušnje
v SFRJ
136 Tabela 14: Sestavljavci beril glede na izobrazbo in učiteljske izkušnje
v Republiki Sloveniji
149 Tabela 15: Osnovni statistični parametri začetnega testa v poznavanju
osnovnih geometrijskih pojmov
150 Tabela 16: Osnovni statistični parametri začetnega testa v reševanju
zahtevnejših geometrijskih problemov
151 Tabela 17: Osnovni statistični parametri končnega testa v poznavanju
osnovnih geometrijskih pojmov
152 Tabela 18: Prikaz razlik v poznavanju osnovnih geometrijskih pojmov
in dejstev med ES in KS v končnem stanju z upoštevanjem začetnih razlik
(analiza kovariance)
152 Tabela 19: Izhodiščna in prilagojena aritmetična sredina dosežkov ES
in KS v poznavanju osnovnih geometrijskih pojmov in dejstev
153 Tabela 20: Osnovni statistični parametri končnega testa v reševanju
zahtevnejših geometrijskih problemov
168 Tabela 21: Učiteljičina ocena lastnega izobraževanja, zmožnosti
in pripravljenost za nadaljnje izobraževanje
180 Tabela 22: Absolutne in odstotne frekvence ustreznosti oblikovane
besedilne naloge študentov in učencev ob enačbi
182 Tabela 23: Absolutne in odstotne frekvence ustreznosti oblikovanja
besedilne naloge študentov in učencev ob enačbi
216 Tabela 24: Najbolj pereče tematike po izboru staršev z območja aktiva
ljubljanskih osnovnih šol
232 Tabela 25: Odzivi zaposlenih
259 Tabela 26: Prikaz razlik dosežkov učencev eksperimentalne
in kontrolne skupine pri končnem testu znanja (t-test)
12