Page 11 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 11
Kazalo slik in tabel
27 Slika 1: Poslikane stene učilnice v učilnici Gimnazije Franca Miklošiča
Ljutomer
91 Slika 2: Čustva, ki se razporedijo v tri skupine
92 Slika 3: Svobodne asociacije, ki se razporedijo v tri skupine
94 Slika 4: Zemljevid učenja in poučevanja
95 Slika 5: Prostorski model Zemljevida učenja in poučevanja
97 Slika 6: Dva zemljevida prostorske razporeditve vrednot
99 Slika 7: Smeri potovanja po Zemljevidu učenja in poučevanja
103 Slika 8: Kažipoti na potovanju po Zemljevidu učenja in poučevanja
211 Slika 9: Primerjava vključenosti aktivov svetov staršev v Zvezo aktivov
od ustanovitve (desno) do aprila 2016 (levo)
22 Tabela 1: Statistične regije in vključene osnovne šole (OŠ),
ki so bile predmet opazovanja študentov
24 Tabela 2: Izpostavljene novosti v zunanjem okolju šole z vidika študentov
26 Tabela 3: Izpostavljene novosti v notranjem prostoru šole z vidika
študentov
28 Tabela 4: Izpostavljene novosti v učilnici z vidika študentov
29 Tabela 5: Izpostavljeni elementi fleksibilnosti v notranjem prostoru šole
z vidika študentov
93 Tabela 6: Tri polja različnih področjih sveta, ki nas obdaja
93 Tabela 7: Elementi Zemljevida učenja in poučevanja
11
27 Slika 1: Poslikane stene učilnice v učilnici Gimnazije Franca Miklošiča
Ljutomer
91 Slika 2: Čustva, ki se razporedijo v tri skupine
92 Slika 3: Svobodne asociacije, ki se razporedijo v tri skupine
94 Slika 4: Zemljevid učenja in poučevanja
95 Slika 5: Prostorski model Zemljevida učenja in poučevanja
97 Slika 6: Dva zemljevida prostorske razporeditve vrednot
99 Slika 7: Smeri potovanja po Zemljevidu učenja in poučevanja
103 Slika 8: Kažipoti na potovanju po Zemljevidu učenja in poučevanja
211 Slika 9: Primerjava vključenosti aktivov svetov staršev v Zvezo aktivov
od ustanovitve (desno) do aprila 2016 (levo)
22 Tabela 1: Statistične regije in vključene osnovne šole (OŠ),
ki so bile predmet opazovanja študentov
24 Tabela 2: Izpostavljene novosti v zunanjem okolju šole z vidika študentov
26 Tabela 3: Izpostavljene novosti v notranjem prostoru šole z vidika
študentov
28 Tabela 4: Izpostavljene novosti v učilnici z vidika študentov
29 Tabela 5: Izpostavljeni elementi fleksibilnosti v notranjem prostoru šole
z vidika študentov
93 Tabela 6: Tri polja različnih področjih sveta, ki nas obdaja
93 Tabela 7: Elementi Zemljevida učenja in poučevanja
11