Page 221 - Štremfel, Urška, ed., 2016. Student (Under)achievement: Perspectives, Approaches, Challenges. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digital Library, Documenta 11.
P. 221
izdaja. Ljubljana: Založba ZRC. Retrieved from http://bos.zrc-sazu.si/cgi/ 221
a03.exe?name=sskj_testa&expression=retorika&hs=1.
Smolej, T., in Hriberšek, M. (2006.). Retorične figure. Ljubljana: DZS.
Tindale, C. W. (2004). Rhetorical Argumentation. Principles of Theory and Prac-
tice. London: Sage.
Toulmin, S. E. (1958/1995). The Uses of Argument. Cambridge: Cambridge Uni-
versity Press.
Vezjak, B. (2009). Argumentacijska kompetenca in državljanstvo. In S. Gaber, M.
Sardoč, J. Strel and A. Lukšič (eds.), Za manj negotovosti: aktivno državljan-
stvo, zdrav življenjski slog, varovanje okolja. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Zaleska, M. (2012). Rhetoric and Politics: Central/Eastern European Perspectives.
Cambridge: Cambridge Scholars Publishing.
Zidar Gale, T., Žagar Ž. I., Žmavc, J., and Pirc, V. (2006). Retorika: uvod v govor-
niško veščino: učbenik za retoriko kot izbirni predmet v 9. razredu devetletne-
ga osnovnošolskega izobraževanja. Ljubljana: i2.
Žagar Ž., I., et al. (1999). Učni načrt za izbirni predmet Retorika. Program os-
novnošolskega izobraževanja. Ljubljana: Ministry of Education, Science and
Sport, National Education Institute of the Republic of Slovenia. Retrieved
from http://www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/
os/devetletka/predmeti_izbirni/Retorika_izbirni.pdf.
Žagar Ž., I. (2006). Kaj retorika sploh je in zakaj jo (tudi v šoli) danes še potrebu-
jemo? Šolsko polje, 17(1), 101–115.
Žagar Ž., I. (2011). Argument moči ali moč argumenta?, Ljubljana: Pedagoški in-
štitut, digital library, Dissertationes 15. Retrieved from http://www.pei.si/Si-
franti/StaticPage.aspx?id=103.
Žagar Ž., I., and Domanjko, B. (2006). Argumentiranost kot model uspešne komu-
nikacije. Domžale: Izolit.
Žmavc, J. (2009a). Retorika? Le v omejenih količinah, prosim! Študija dveh pri-
merov slovenskega političnega govorništva. In B. Flajšman (ed.), O argu-
mentaciji in retoriki v političnem in javnem prostoru, Zbornik referatov in raz-
prav, 2009/4. Ljubljana: National Council of the Republic of Slovenia (pp.
63–76).
Žmavc, J. (2009b). Govorniške zvrsti in sredstva prepričevanja v zgodnji rim-
ski retoriki: metaretorika v nastajanju. Annales. Series historia et sociologia,
XIX(1), 1–14.
Žmavc, J. (2010). Retorika: ali kako mi stari Grki in Rimljani lahko pomagajo pri
učinkovitem prepričevanju. In B. Damjan et al. (ed.), Posodobitve pouka v
gimnazijski praksi, Latinščina. Ljubljana: National Education Institute of the
Republic of Slovenia (pp. 132–154).
rhetoric and argumentation as factors in student achievement
a03.exe?name=sskj_testa&expression=retorika&hs=1.
Smolej, T., in Hriberšek, M. (2006.). Retorične figure. Ljubljana: DZS.
Tindale, C. W. (2004). Rhetorical Argumentation. Principles of Theory and Prac-
tice. London: Sage.
Toulmin, S. E. (1958/1995). The Uses of Argument. Cambridge: Cambridge Uni-
versity Press.
Vezjak, B. (2009). Argumentacijska kompetenca in državljanstvo. In S. Gaber, M.
Sardoč, J. Strel and A. Lukšič (eds.), Za manj negotovosti: aktivno državljan-
stvo, zdrav življenjski slog, varovanje okolja. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Zaleska, M. (2012). Rhetoric and Politics: Central/Eastern European Perspectives.
Cambridge: Cambridge Scholars Publishing.
Zidar Gale, T., Žagar Ž. I., Žmavc, J., and Pirc, V. (2006). Retorika: uvod v govor-
niško veščino: učbenik za retoriko kot izbirni predmet v 9. razredu devetletne-
ga osnovnošolskega izobraževanja. Ljubljana: i2.
Žagar Ž., I., et al. (1999). Učni načrt za izbirni predmet Retorika. Program os-
novnošolskega izobraževanja. Ljubljana: Ministry of Education, Science and
Sport, National Education Institute of the Republic of Slovenia. Retrieved
from http://www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/
os/devetletka/predmeti_izbirni/Retorika_izbirni.pdf.
Žagar Ž., I. (2006). Kaj retorika sploh je in zakaj jo (tudi v šoli) danes še potrebu-
jemo? Šolsko polje, 17(1), 101–115.
Žagar Ž., I. (2011). Argument moči ali moč argumenta?, Ljubljana: Pedagoški in-
štitut, digital library, Dissertationes 15. Retrieved from http://www.pei.si/Si-
franti/StaticPage.aspx?id=103.
Žagar Ž., I., and Domanjko, B. (2006). Argumentiranost kot model uspešne komu-
nikacije. Domžale: Izolit.
Žmavc, J. (2009a). Retorika? Le v omejenih količinah, prosim! Študija dveh pri-
merov slovenskega političnega govorništva. In B. Flajšman (ed.), O argu-
mentaciji in retoriki v političnem in javnem prostoru, Zbornik referatov in raz-
prav, 2009/4. Ljubljana: National Council of the Republic of Slovenia (pp.
63–76).
Žmavc, J. (2009b). Govorniške zvrsti in sredstva prepričevanja v zgodnji rim-
ski retoriki: metaretorika v nastajanju. Annales. Series historia et sociologia,
XIX(1), 1–14.
Žmavc, J. (2010). Retorika: ali kako mi stari Grki in Rimljani lahko pomagajo pri
učinkovitem prepričevanju. In B. Damjan et al. (ed.), Posodobitve pouka v
gimnazijski praksi, Latinščina. Ljubljana: National Education Institute of the
Republic of Slovenia (pp. 132–154).
rhetoric and argumentation as factors in student achievement