Page 220 - Štremfel, Urška, ed., 2016. Student (Under)achievement: Perspectives, Approaches, Challenges. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digital Library, Documenta 11.
P. 220
European Commission (2007). Key Competences for Lifelong Learning - Com-
mon European Framework. Retrieved from http://ec.europa.eu/dgs/edu-
cation_culture/publ/pdf/ll-learning/ keycomp_en.pdf.

Govier, T. (2005). A Practical Study of Argument. Sixth Edition. Belmont, CA:
Thomson/Wadsworth.

Gril, A. (2011). Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli. Ljubljana: Peda-
goški inštitut, digital library, Documenta 3. Retrieved from http://www.pei.
si/Sifranti/StaticPage.aspx?id=106.

Habermas, J. (1998). On the Pragmatics of Communication. Cambridge: The Mit
Press.

Johnson, R. H., and Blair, J. A. (1987). Argumentation as Dialectical. Argumenta-
tion, 1, 41-56.

Karba, P., Šumi, I., Jesenko, N., Lašič, D., Nedeljko, N. and Vrtačnik-Merčun, V.
(2011). Učni načrt. Program osnovna šola. Državljanska in domovinska vzgo-
ja ter etika (electronic source). Ljubljana: Ministry of Education, Science and
Sport, National Education Institute of the Republic of Slovenia. Retrieved

220 from http://www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/
os/prenovljeni_UN/UN_DDE__OS.pdf.

Kock, C., and Villadsen, L. V. (2012). Rhetorical Citizenship and Public Deliberation.
The Pennsylvania State University: Penn State University Press.

Križaj Ortar, M., Bešter, M., and Saksida, I. (2005). Učni načrt. Program osnovnošol-
skega izobraževanja. Slovenščina. Ljubljana: Ministry of Education, Science
and Sport, National Education Institute of the Republic of Slovenia. Re-
trieved from http://www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/
podrocje/os/devetletka/predmeti_obvezni/Slovenscina_obvezni.pdf.

Marentič Požarnik, B. (2000). Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.

Marjanovič Umek, L., Sočan, B., and Bajc, K. (2007). Vpliv psiholoških dejavnikov
in izobrazbe staršev na učno uspešnost mladostnikov. Psihološka obzorja,
16(3), 27–48.

Perelman, C., and Olbrechts-Tyteca, L. (1969/2008). The New Rhetoric: Treatise
on Argumentation. Translated by John Wilkinson and Purcell Weaver. Notre
Dame, Ind.: University of Notre Dame Press.

Podbevšek, K. (1994). Interpretativno branje kot del učiteljevega govornega
nastopa. Jezik in slovstvo, 40(3/4), pp. 103–110.

Puklek Levpušček, M., and Zupančič M. (2009). Osebni, motivacijski in socialni
dejavniki učne uspešnosti. Filozofska fakulteta: Ljubljana.

Slovenska akademija znanosti in umetnosti, Znanstvenoraziskovalni center
Slovenske akademije znanosti in umetnosti, Inštitut za slovenski jezik Fra-
na Ramovša ZRC SAZU (2000). Slovar slovenskega knjižnega jezika, spletna

student (under)achievement: perspectives, approaches, challenges
   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225