Page 152 - Štremfel, Urška, ed., 2016. Student (Under)achievement: Perspectives, Approaches, Challenges. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digital Library, Documenta 11.
P. 152
Korthagen, F. A. J., and Kessels, J. P. A. M. (1999). Linking Theory and Practice:
Changing the Pedagogy of Teacher Education, Educational Researcher, 28:
4.
Korthagen, F. A. J. (2004). In search of the essence of a good teacher: Towards
a more holistic approach in teacher education. Teaching and Teacher Edu-
cation, 20 (1), 77–97.
Marentič Požarnik, B. (2000). Profesionalizacija izobraževanja učiteljev – nujna
predpostavka uspešne prenove. Vzgoja in izobraževanje, 31(4), 4–11.
Marentič Požarnik, B. (2005). Pojmovanja znanja. Delovno gradivo za delavnico
v procesu izobraževanja multiplikatorjev. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Marentič Požarnik, B. (2007). Vloga mentorja pri spodbujanju profesionalne
rasti študentov – prihodnjih učiteljev. In C. Peklaj (ed.), Mentorstvo in pro-
fesionalna rast učiteljev (pp. 7–48). Ljubljana: Filozofska fakulteta Univerze
v Ljubljani.
Merila za akreditacijo študijskih programov za izobraževanje učiteljev.
(2011). Retrieved from http://www.nakvis.si/Public/Merila%20za%20
152 akreditacijo%20studijskih%20programov%20za%20ucitelje (Retrieved on
10.3.2012).
Nye, B., Hedges, L. V., and Konstantopoulos, S. (2002). Do Low-Achieving Stu-
dents Benefit More from Small Classes? Evidence from the Tennessee Class
Size Experiment. Educational Evaluation and Policy Analysis, 24(3), 201-217.
OECD (2005). The definition and selection of key competences. Executive Summary.
Pajares, M. F. (1992). Teachers’ Beliefs and Educational Research: Cleaning up a
Messy Construct. Review of Educational Research, 62(3), pp. 307–332.
Pečjak, S., and Košir, K. (2002). Poglavja iz pedagoške psihologije: izbrane teme.
Ljubljana: Oddelek za psihologijo Filozofske fakultete.
Peklaj, C. (ed.) (2006). Teorija in praksa v izobraževanju učiteljev. Ljubljana:
Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete.
Peklaj, C. (2010). Teacher competences and educational goals. Aachen: Shaker
Verlag.
Polak, A. (1999). Prispevek psihologije v procesu spodbujanja in razvijanja tim-
skega dela v šoli. Psihološka obzorja, 8(4), 27–35.
Polak, A. (2008). Pedagoški delavci v prvem triletju osnovne šole. In A. Polak
(ed.), Učitelji, učenci in starši o prvem triletju osnovne šole, pp. 40–62. Ljublja-
na: Pedagoški inštitut.
Proctor, R., and Bartle, C. (2002). Low achievers: lifelong learners. An Investigation
into the Impact of the public library on educational disadvantage. Centre for
the Public Library and Information in Society, Department of Information
Studies, University of Sheffield.
student (under)achievement: perspectives, approaches, challenges
Changing the Pedagogy of Teacher Education, Educational Researcher, 28:
4.
Korthagen, F. A. J. (2004). In search of the essence of a good teacher: Towards
a more holistic approach in teacher education. Teaching and Teacher Edu-
cation, 20 (1), 77–97.
Marentič Požarnik, B. (2000). Profesionalizacija izobraževanja učiteljev – nujna
predpostavka uspešne prenove. Vzgoja in izobraževanje, 31(4), 4–11.
Marentič Požarnik, B. (2005). Pojmovanja znanja. Delovno gradivo za delavnico
v procesu izobraževanja multiplikatorjev. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Marentič Požarnik, B. (2007). Vloga mentorja pri spodbujanju profesionalne
rasti študentov – prihodnjih učiteljev. In C. Peklaj (ed.), Mentorstvo in pro-
fesionalna rast učiteljev (pp. 7–48). Ljubljana: Filozofska fakulteta Univerze
v Ljubljani.
Merila za akreditacijo študijskih programov za izobraževanje učiteljev.
(2011). Retrieved from http://www.nakvis.si/Public/Merila%20za%20
152 akreditacijo%20studijskih%20programov%20za%20ucitelje (Retrieved on
10.3.2012).
Nye, B., Hedges, L. V., and Konstantopoulos, S. (2002). Do Low-Achieving Stu-
dents Benefit More from Small Classes? Evidence from the Tennessee Class
Size Experiment. Educational Evaluation and Policy Analysis, 24(3), 201-217.
OECD (2005). The definition and selection of key competences. Executive Summary.
Pajares, M. F. (1992). Teachers’ Beliefs and Educational Research: Cleaning up a
Messy Construct. Review of Educational Research, 62(3), pp. 307–332.
Pečjak, S., and Košir, K. (2002). Poglavja iz pedagoške psihologije: izbrane teme.
Ljubljana: Oddelek za psihologijo Filozofske fakultete.
Peklaj, C. (ed.) (2006). Teorija in praksa v izobraževanju učiteljev. Ljubljana:
Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete.
Peklaj, C. (2010). Teacher competences and educational goals. Aachen: Shaker
Verlag.
Polak, A. (1999). Prispevek psihologije v procesu spodbujanja in razvijanja tim-
skega dela v šoli. Psihološka obzorja, 8(4), 27–35.
Polak, A. (2008). Pedagoški delavci v prvem triletju osnovne šole. In A. Polak
(ed.), Učitelji, učenci in starši o prvem triletju osnovne šole, pp. 40–62. Ljublja-
na: Pedagoški inštitut.
Proctor, R., and Bartle, C. (2002). Low achievers: lifelong learners. An Investigation
into the Impact of the public library on educational disadvantage. Centre for
the Public Library and Information in Society, Department of Information
Studies, University of Sheffield.
student (under)achievement: perspectives, approaches, challenges