Page 9 - Melita Puklek Levpušček et al., Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi PISA 2009, Dissertationes 21
P. 9
vsebina
Indeks zaznanega pozitivnega odnosa učiteljev do dijaka
Stališčadošoleinpoukazvidikasocialnoekonomskegapoložajadijaka
Stališča do šole in pouka z vidika razlik po spolu
Sekundarne analize rezultatov
Povezanost nekaterih individualnih in socialnih značilnosti sloven-
skih dijakov z njihovo bralno pismenostjo
Baza podatkov
Preučevane spremenljivke
Opisna analiza podatkov, zbranih na vzorcu dijakov prvega letnika
srednje šole
Model povezanosti bralnih dosežkov z nekaterimi individualnimi
značilnostmi dijakov ter značilnostmi njihovega domačega
in učnega okolja
Omejitve, prednosti in nadaljnje analize
Splošni zaključki in pedagoške implikacije
Bralne aktivnosti (bralne navade in motivacija)
Metakognitivne in učne strategije
Zaznano učno okolje
Model povezanosti vrste izobraževalnega programa, nekaterih
individualnih in socialnih značilnosti slovenskih dijakov z njihovo
bralno pismenostjo
Povzetek
Summary
Literatura
Imensko in stvarno kazalo
Indeks zaznanega pozitivnega odnosa učiteljev do dijaka
Stališčadošoleinpoukazvidikasocialnoekonomskegapoložajadijaka
Stališča do šole in pouka z vidika razlik po spolu
Sekundarne analize rezultatov
Povezanost nekaterih individualnih in socialnih značilnosti sloven-
skih dijakov z njihovo bralno pismenostjo
Baza podatkov
Preučevane spremenljivke
Opisna analiza podatkov, zbranih na vzorcu dijakov prvega letnika
srednje šole
Model povezanosti bralnih dosežkov z nekaterimi individualnimi
značilnostmi dijakov ter značilnostmi njihovega domačega
in učnega okolja
Omejitve, prednosti in nadaljnje analize
Splošni zaključki in pedagoške implikacije
Bralne aktivnosti (bralne navade in motivacija)
Metakognitivne in učne strategije
Zaznano učno okolje
Model povezanosti vrste izobraževalnega programa, nekaterih
individualnih in socialnih značilnosti slovenskih dijakov z njihovo
bralno pismenostjo
Povzetek
Summary
Literatura
Imensko in stvarno kazalo