Page 12 - Melita Puklek Levpušček et al., Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi PISA 2009, Dissertationes 21
P. 12
Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi pisa 2009
Št. tabele Naslov Stran
Izhodišča merjenja znotraj vprašalnikov o
Primer kompleksnega vprašanja izbirnega tipa 1 v raziska-
vi PISA 2009
Primer kompleksnega vprašanja izbirnega tipa 2
Odstotek odgovorov na vprašanje: Približno koliko časa
navadno nameniš branju za zabavo?
Odstotek dijakov, ki so na posamezne trditve indeksa uži-
vanja v branju odgovarjali s »Strinjam se« in »Popolno-
ma se strinjam«
Odstotek dijakov, ki berejo bralno gradivo »večkrat na
mesec« ali »večkrat na teden«, ter njihovi povprečni bral-
ni dosežki
Odstotek dijakov, ki berejo različne kombinacije bralnih
gradiv »večkrat na mesec« ali »večkrat na teden«, ter nji-
hovi povprečni bralni dosežki
Odstotek dijakov, ki se ukvarjajo z različnimi bralnimi ak-
tivnostmi na spletu »večkrat na teden« ali »večkrat na dan«
Odstotek dijakov, ki so na naslednje trditve o koristno-
sti šole odgovorili s »Strinjam se« in »Popolnoma se stri-
njam«
Odstotek dijakov, ki so na trditve o disciplini pri pouku
slovenščine odgovorili z »Nikoli ali zelo redko« in »Pri
nekaterih urah«
Odstotek dijakov, ki so na trditve o spodbudi s strani uči-
telja odgovorili s »Pri večini ur« in »Pri vseh urah«
Odstotek dijakov, ki so na trditve o transparentnosti uč-
nega procesa in ocenjevanja odgovorili s »Pri večini ur«
in »Pri vseh urah«
Odstotek dijakov, ki so na trditve o odnosu učiteljev do
njih odgovorili s »Strinjam se« in »Popolnoma se stri-
njam«
Opisna statistika za preučevane nominalne spremenljivke
Opisna statistika za preučevane intervalne spremenljivke
Nepojasnjena varianca na ravni šole in dijaka v različnih
modelih
Učinki posameznih napovednikov v modelu 1 in modelu 2
Št. tabele Naslov Stran
Izhodišča merjenja znotraj vprašalnikov o
Primer kompleksnega vprašanja izbirnega tipa 1 v raziska-
vi PISA 2009
Primer kompleksnega vprašanja izbirnega tipa 2
Odstotek odgovorov na vprašanje: Približno koliko časa
navadno nameniš branju za zabavo?
Odstotek dijakov, ki so na posamezne trditve indeksa uži-
vanja v branju odgovarjali s »Strinjam se« in »Popolno-
ma se strinjam«
Odstotek dijakov, ki berejo bralno gradivo »večkrat na
mesec« ali »večkrat na teden«, ter njihovi povprečni bral-
ni dosežki
Odstotek dijakov, ki berejo različne kombinacije bralnih
gradiv »večkrat na mesec« ali »večkrat na teden«, ter nji-
hovi povprečni bralni dosežki
Odstotek dijakov, ki se ukvarjajo z različnimi bralnimi ak-
tivnostmi na spletu »večkrat na teden« ali »večkrat na dan«
Odstotek dijakov, ki so na naslednje trditve o koristno-
sti šole odgovorili s »Strinjam se« in »Popolnoma se stri-
njam«
Odstotek dijakov, ki so na trditve o disciplini pri pouku
slovenščine odgovorili z »Nikoli ali zelo redko« in »Pri
nekaterih urah«
Odstotek dijakov, ki so na trditve o spodbudi s strani uči-
telja odgovorili s »Pri večini ur« in »Pri vseh urah«
Odstotek dijakov, ki so na trditve o transparentnosti uč-
nega procesa in ocenjevanja odgovorili s »Pri večini ur«
in »Pri vseh urah«
Odstotek dijakov, ki so na trditve o odnosu učiteljev do
njih odgovorili s »Strinjam se« in »Popolnoma se stri-
njam«
Opisna statistika za preučevane nominalne spremenljivke
Opisna statistika za preučevane intervalne spremenljivke
Nepojasnjena varianca na ravni šole in dijaka v različnih
modelih
Učinki posameznih napovednikov v modelu 1 in modelu 2