Page 90 - Eva Klemenčič, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Kako mladi vidijo Evropo – zaznave osmošolcev o Evropi in Evropski uniji: nacionalno poročilo Evropskega regionalnega modula ICCS 2016. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 14
P. 90
ment – Data Processing and Research Centre (IEA-DPC) v Hamburgu (Nemčija),
kjer je bil zadnja tri leta namestnik vodje oddelka za raziskovanje in analize. Za
tem se je preselil v Slovenijo, kjer je delno zaposlen na Pedagoškem inštitutu,
delno pa kot ustanovitelj International Educational Research and Evaluation
Institute (INERI). Njegova raziskovalna področja so predvsem naslednja: bralna
pismenost, matematična in naravoslovna pismenost, državljanska vzgoja, IKT
v izobraževanju, metodologija mednarodnih raziskav znanja in mednarodnih
primerjalnih študij ter psihometrija.
Jure Novak je diplomant II. bolonjske stopnje (magister) sociologije, trenu-
tno zaposlen na Pedagoškem inštitutu, kjer pomaga pri Mednarodni raziskavi
državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016).
90
kako mladi vidijo evropo – zaznave osmošolcev o evropi in evropski uniji
kjer je bil zadnja tri leta namestnik vodje oddelka za raziskovanje in analize. Za
tem se je preselil v Slovenijo, kjer je delno zaposlen na Pedagoškem inštitutu,
delno pa kot ustanovitelj International Educational Research and Evaluation
Institute (INERI). Njegova raziskovalna področja so predvsem naslednja: bralna
pismenost, matematična in naravoslovna pismenost, državljanska vzgoja, IKT
v izobraževanju, metodologija mednarodnih raziskav znanja in mednarodnih
primerjalnih študij ter psihometrija.
Jure Novak je diplomant II. bolonjske stopnje (magister) sociologije, trenu-
tno zaposlen na Pedagoškem inštitutu, kjer pomaga pri Mednarodni raziskavi
državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016).
90
kako mladi vidijo evropo – zaznave osmošolcev o evropi in evropski uniji