Page 7 - Eva Klemenčič, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Kako mladi vidijo Evropo – zaznave osmošolcev o Evropi in Evropski uniji: nacionalno poročilo Evropskega regionalnega modula ICCS 2016. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 14
P. 7
sebina 7
9 Tabele in slike
11 Predgovor
13 Uvod v Evropski regionalni modul IEA ICCS 2016
14 Splošno o Evropskem regionalnem modulu
14 Ugotovitve iz prejšnjega Evropskega regionalnega modula (ICCS 2009)
15 Vsebina in struktura Evropskega regionalnega modula ICCS 2016
17 Sodelujoči izobraževalni sistemi v Evropskem regionalnem modulu ICCS 2016
19 Slovenija v Evropskem regionalnem modulu ICCS 2016
19 Opis vzorca raziskave
21 Percepcija osmošolcev o biti Evropejci
31 Stališča učencev o svobodi gibanja in imigracijah v Evropi
33 Stališča učencev do svobode gibanja znotraj EU
40 Stališča učencev do imigracije v Evropi
47 Percepcija učencev o Evropi (in EU) ter njeni prihodnosti
47 Percepcija učencev o sodelovanju med evropskimi državami
53 Percepcija učencev do prihodnosti Evrope
57 Percepcija učencev o prihodnosti EU in zaupanje v evropske institucije
63 Pričakovanja učencev glede njihove lastne prihodnosti
67 Priložnosti učencev glede učenja o Evropi v šoli
9 Tabele in slike
11 Predgovor
13 Uvod v Evropski regionalni modul IEA ICCS 2016
14 Splošno o Evropskem regionalnem modulu
14 Ugotovitve iz prejšnjega Evropskega regionalnega modula (ICCS 2009)
15 Vsebina in struktura Evropskega regionalnega modula ICCS 2016
17 Sodelujoči izobraževalni sistemi v Evropskem regionalnem modulu ICCS 2016
19 Slovenija v Evropskem regionalnem modulu ICCS 2016
19 Opis vzorca raziskave
21 Percepcija osmošolcev o biti Evropejci
31 Stališča učencev o svobodi gibanja in imigracijah v Evropi
33 Stališča učencev do svobode gibanja znotraj EU
40 Stališča učencev do imigracije v Evropi
47 Percepcija učencev o Evropi (in EU) ter njeni prihodnosti
47 Percepcija učencev o sodelovanju med evropskimi državami
53 Percepcija učencev do prihodnosti Evrope
57 Percepcija učencev o prihodnosti EU in zaupanje v evropske institucije
63 Pričakovanja učencev glede njihove lastne prihodnosti
67 Priložnosti učencev glede učenja o Evropi v šoli