Page 170 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 5-6: Civic, citizenship and rhetorical education in a rapidly changing world, eds. Janja Žmavc and Plamen Mirazchiyski
P. 170
šolsko polje, letnik xxx, številka 5–6
Žagar, Ž., I, Močnik, R., Pešec Zadravec, R., and Pavlin, M. (1999) Učni
načrt. Program osnovna šola. Retorika [Elektronski vir] https://www.
gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacr-
ti/izbirni/1-letni-vezani-na-razred/9-razred/Retorika_izbirni.pdf (24. 10.
2019)
Žagar Ž. I., Žmavc, J., and Domanjko, B. (2018) Učitelj kot retorik: re-
torično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Peda-
goški inštitut.
doi: https://www.doi.org/10.32320/1581-6044.30(5-6)159-168
168
Žagar, Ž., I, Močnik, R., Pešec Zadravec, R., and Pavlin, M. (1999) Učni
načrt. Program osnovna šola. Retorika [Elektronski vir] https://www.
gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacr-
ti/izbirni/1-letni-vezani-na-razred/9-razred/Retorika_izbirni.pdf (24. 10.
2019)
Žagar Ž. I., Žmavc, J., and Domanjko, B. (2018) Učitelj kot retorik: re-
torično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Peda-
goški inštitut.
doi: https://www.doi.org/10.32320/1581-6044.30(5-6)159-168
168