Page 2 - Šolsko polje, XXXI, 2020, 3-4: Convention on the Rights of the Child: Educational Opportunities and Social Justice, eds. Zdenko Kodelja and Urška Štremfel
P. 2
lsko polje

Revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja
Letnik XXXI, številka 3–4, 2020

Šolsko polje je mednarodna revija za teorijo ter raziskave vzgoje in izobraževanja z mednarodnim uredniškim
odbor­om. Objavlja znanstvene in strokovne članke s širšega področja vzgoje in izobraževanja ter edukacij-
skih raziskav (filozofija vzgoje, sociologija izobraževanja, uporabna epistemologija, razvojna psihologija, pe-
dagogika, andragogika, pedagoška metodologija itd.), pregledne članke z omenjenih področij ter recenzije
tako domačih kot tujih monografij s področja vzgoje in izobraževanja. Revija izhaja trikrat letno. Izdaja jo Slo-
vensko društvo raziskovalcev šolskega polja. Poglavitni namen revije je prispevati k razvoju edukacijskih ved in in-
terdisciplinarnemu pristopu k teoretičnim in praktičnim vprašanjem vzgoje in izobraževanja. V tem okviru
revija posebno pozornost namenja razvijanju slovenske znanstvene in strokovne terminologije ter konceptov
na področju vzgoje in izobraževanja ter raziskovalnim paradigmam s področja edukacijskih raziskav v okvi-
ru družboslovno-humanističnih ved.

Uredništvo: Sabina Autor, Igor Bijuklič, Rajka Bračun Sova, Eva Klemenčič, Ana Kozina, Ana Mlekuž,
Mitja Sardoč , Valerija Vendramin, Janja Žmavc

Glavna in odgovorna urednica: Urška Štremfel (Pedagoški inštitut, Ljubljana)

Uredniški odbor: Michael W. Apple (University of Wisconsin, Madison, USA), Eva D. Bahovec (Filozofska
fakulteta, Univerza v Ljubljani), Andreja Barle-Lakota (Urad za šolstvo, Ministrstvo za šolstvo in šport RS),
Valentin Bucik (Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani), Harry Brighouse (University of Wisconsin,
Madison, USA), Randall Curren (University of Rochester, USA), Slavko Gaber (Pedagoška fakulteta,
Univerza v Ljubljani), Milena Ivanuš-Grmek (Pedagoška fakulteta, Univerza v Mariboru), Russell Jacoby
(University of California, Los Angeles), Stane Košir (Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani), Ljubica
Marjanovič Umek (Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani), Rastko Močnik (Filozofska fakulteta,
Univerza v Ljubljani), Zoran Pavlović (Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše, Ljubljana), Drago
B. Rotar (Fakulteta za humanistične študije, Univerza na Primorskem), Harvey Siegel (University of Miami,
USA), Marjan Šetinc (Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja, Ljubljana), Pavel Zgaga (Pedagoška
fakulteta, Univerza v Ljubljani), Maja Zupančič (Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubl­jani), Robi Kroflič
(Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani), Marie-Hélene Estéoule Exel (Universite Stendhal Grenoble III)

Lektor (slovenski jezik), tehnični urednik, oblikovanje in prelom: Jonatan Vinkler
Lektor (angleški jezik): Murray Bales
Izdajatelja: Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja in Pedagoški inštitut

© Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja in Pedagoški inštitut
Tisk: Grafika 3000 d.o.o., Dob
Naklada: 400 izvodov
Revija Šolsko polje je vključena v naslednje indekse in baze podatkov: Contents Pages in Education; EBSCO;

Education Research Abstracts; International Bibliography of the Social Sciences (IBSS); Linguistics and Language
Behavior Abstracts (LLBA); Multicultural Education Abstracts; Pais International; ProQuest Social Sciences Journal,
Research into Higher Education Abstracts; Social Services Abstracts; Sociological Abstracts; Worldwide Political
Science Abstracts
Šolsko polje izhaja s finančno podporo Pedagoškega inštituta in Javne agencije za raziskovalno dejavnost
Republike Slovenije.
Tiskana izdaja: issn 1581–6036
Spletna izdaja: issn 1581–6044
DOI: https://www.doi.org/10.32320/1581-6044.31(3-4)
   1   2   3   4   5   6   7