Page 5 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 5
Vsebina/Content
Valerija Vendramin
5 Dodatki k paradigmi raziskovanja vzgoje in izobraževanja
Darko Štrajn
9 Šestdeseta leta dvajsetega stoletja in izobraževanje
Urška Štremfel
25 Zgodnje opuščanje izobraževanja kot sodoben javnopolitični problem
Igor Bijuklič
47 Družbeni inženiring, znanstveni management in ideje o upravljanju
komunikacije
Ana Mladenović
63 Conceptualising postfeminism:
Transtemporal interaction as a bridge between history and ethics
Valerija Vendramin
77 Celebrities, Consumerism, Empowerment #FeminismForChildren
Igor Ž. Žagar
87 Between Fallacies and More Fallacies?
Janja Žmavc
109 Quot linguas calles ... Nekaj opomb k raznojezični perspektivi
v vzgoji in izobraževanju
Maša Vidmar, Manja Veldin, Maja Škrubej Novak, Lucie Milent
131 Key challenges in addressing autism in preschool education
– a case study in Slovenia
3
Valerija Vendramin
5 Dodatki k paradigmi raziskovanja vzgoje in izobraževanja
Darko Štrajn
9 Šestdeseta leta dvajsetega stoletja in izobraževanje
Urška Štremfel
25 Zgodnje opuščanje izobraževanja kot sodoben javnopolitični problem
Igor Bijuklič
47 Družbeni inženiring, znanstveni management in ideje o upravljanju
komunikacije
Ana Mladenović
63 Conceptualising postfeminism:
Transtemporal interaction as a bridge between history and ethics
Valerija Vendramin
77 Celebrities, Consumerism, Empowerment #FeminismForChildren
Igor Ž. Žagar
87 Between Fallacies and More Fallacies?
Janja Žmavc
109 Quot linguas calles ... Nekaj opomb k raznojezični perspektivi
v vzgoji in izobraževanju
Maša Vidmar, Manja Veldin, Maja Škrubej Novak, Lucie Milent
131 Key challenges in addressing autism in preschool education
– a case study in Slovenia
3