Page 8 - Igor Ž. Žagar in Anej Korsika (ur.), (Pre)drzna Slovenija, Digitalna knjižnica, Documenta 4
P. 8
žboslovje in humanistika kot dvorna norčka »družbene kohezivnosti« 33
Znanost v ogledalu administratorjev znanosti 35
Alice v deželi inovacij: manj znaš, več veljaš 36
Igor Ž. Žagar, Znanost? Kaj pa je to? 37
II: RISS in NPVŠ 41
Rasto Močnik, Konec univerze, zmaga visokega šolstva. Bo teorija ostala 43
brez institucionalne podpore? 43
46
Država je glavni dejavnik v visokem šolstvu 49
Institucionalna drobitev visokega šolstva 51
Centralizacija na univerzah 52
Formalno nasprotno usmerjena procesa povzročata iste učinke 53
Zakaj se učinki nasprotnih procesov ujemajo?
Univerza je navsezadnje le ideološki aparat države
»Makro«-artikulacija skoz »mikro«-tehnike gospostva 56
Državne politike 57
Tehnike oblasti na univerzi 60
Negativna spirala 61
Splošni zaton univerze v Evropi 64
Sklep 67
Literatura 68
Knjige 68
Članki 69
Poglavja v knjigi 69
Spletne strani 70
Matjaž Ličer, Osnovne raziskave in materialni učinki: koristna nekoristnost 73
Anej Korsika, »Plačujem, torej mislim!« 77
Ivan Leban, Izobrazba kot »javna dobrina« 81
II 81
III 82
Znanost v ogledalu administratorjev znanosti 35
Alice v deželi inovacij: manj znaš, več veljaš 36
Igor Ž. Žagar, Znanost? Kaj pa je to? 37
II: RISS in NPVŠ 41
Rasto Močnik, Konec univerze, zmaga visokega šolstva. Bo teorija ostala 43
brez institucionalne podpore? 43
46
Država je glavni dejavnik v visokem šolstvu 49
Institucionalna drobitev visokega šolstva 51
Centralizacija na univerzah 52
Formalno nasprotno usmerjena procesa povzročata iste učinke 53
Zakaj se učinki nasprotnih procesov ujemajo?
Univerza je navsezadnje le ideološki aparat države
»Makro«-artikulacija skoz »mikro«-tehnike gospostva 56
Državne politike 57
Tehnike oblasti na univerzi 60
Negativna spirala 61
Splošni zaton univerze v Evropi 64
Sklep 67
Literatura 68
Knjige 68
Članki 69
Poglavja v knjigi 69
Spletne strani 70
Matjaž Ličer, Osnovne raziskave in materialni učinki: koristna nekoristnost 73
Anej Korsika, »Plačujem, torej mislim!« 77
Ivan Leban, Izobrazba kot »javna dobrina« 81
II 81
III 82