Page 153 - Polona Tratnik, Transumetnost. Kultura in umetnost v sodobnih globalnih pogojih, Digitalna knjižnica, Dissertationes 10
P. 153
Literatura
Tratnik, Polona, »Brkljanje, ki sproti rešuje probleme. Pogovor s Sašem Se-
dlačkom«, v: Maska (Strategije proti zankam nadzora – nekaj ljudi in
trenutkov taktične resničnosti), letn./vol. XXIV, št./no. 119–120, zima/
winter 2009, 14–19.
Tratnik, Polona, Konec umetnosti: genealogija modernega diskurza: od He-
gla k Dantu, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno sredi-
šče, Založba Annales, Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, Ko-
per 2009.
Tratnik, Polona, »Možnosti sodobne estetike«, v: Sodobnost, letn. 72, št.
4, apr. 2008, 515–526.
Tratnik, Polona (ur.), Nove vrste / New Species, Festival Break 2.3, Zavod
K6/4, Ljubljana 2005.
Tratnik, Polona, »Umetnost mora svoje cilje uveljaviti v družbi, znanosti,
geopolitiki in odpadkih: intervju s Sašem Sedlačkom«, v: Delo, letn.
50, št. 11 (15. jan. 2008), 14.
Ueno, Toshiya, »Who is a Media Activist?«, nettime/zkp4/13.htm>, 22. 4. 2008.
Vattimo, Gianni, The Transparent Society, Polity Press, Cambridge 1992.
Virk, Tomo, Moderne metode literarne vede in njihove filozofsko teoretske
osnove: metodologija 1., Filozofska fakulteta, Oddelek za primerjalno
književnost in literarno teorijo, Ljubljana 1999.
Vrečko, Janez (ur.), Misel o moderni umetnosti, Mladinska knjiga, Ljublja-
na 1981.
Vrhovec Sambolec, Tao G., Fajfrić, Bojan, Dissecting the Ear, Sign Galle-
ry, Groningen 2007.
Wallerstein, Immanuel M., Uvod v analizo svetovnih-sistemov, Založba
/*cf., Ljubljana 2006.
Wark, McKenzie, Hekerski manifest, Maska, Ljubljana 2008.
Warr, Tracey, Jones, Amelia (ur.), The Artist‘s Body, Phaidon, London
2000.
Waugh, Thomas (ur.), »Show us Life«: Toward a History and Aesthetics
of the Committed Documentary«, Metuchen, Scarecrow Press, London
1984.
Welsch, Wolfgang, »Transculturality: the changing form of cultures to-
day«, v: Filozofski vestnik, letn. 22, št. 2, 2001.
Tratnik, Polona, »Brkljanje, ki sproti rešuje probleme. Pogovor s Sašem Se-
dlačkom«, v: Maska (Strategije proti zankam nadzora – nekaj ljudi in
trenutkov taktične resničnosti), letn./vol. XXIV, št./no. 119–120, zima/
winter 2009, 14–19.
Tratnik, Polona, Konec umetnosti: genealogija modernega diskurza: od He-
gla k Dantu, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno sredi-
šče, Založba Annales, Zgodovinsko društvo za južno Primorsko, Ko-
per 2009.
Tratnik, Polona, »Možnosti sodobne estetike«, v: Sodobnost, letn. 72, št.
4, apr. 2008, 515–526.
Tratnik, Polona (ur.), Nove vrste / New Species, Festival Break 2.3, Zavod
K6/4, Ljubljana 2005.
Tratnik, Polona, »Umetnost mora svoje cilje uveljaviti v družbi, znanosti,
geopolitiki in odpadkih: intervju s Sašem Sedlačkom«, v: Delo, letn.
50, št. 11 (15. jan. 2008), 14.
Ueno, Toshiya, »Who is a Media Activist?«,
Vattimo, Gianni, The Transparent Society, Polity Press, Cambridge 1992.
Virk, Tomo, Moderne metode literarne vede in njihove filozofsko teoretske
osnove: metodologija 1., Filozofska fakulteta, Oddelek za primerjalno
književnost in literarno teorijo, Ljubljana 1999.
Vrečko, Janez (ur.), Misel o moderni umetnosti, Mladinska knjiga, Ljublja-
na 1981.
Vrhovec Sambolec, Tao G., Fajfrić, Bojan, Dissecting the Ear, Sign Galle-
ry, Groningen 2007.
Wallerstein, Immanuel M., Uvod v analizo svetovnih-sistemov, Založba
/*cf., Ljubljana 2006.
Wark, McKenzie, Hekerski manifest, Maska, Ljubljana 2008.
Warr, Tracey, Jones, Amelia (ur.), The Artist‘s Body, Phaidon, London
2000.
Waugh, Thomas (ur.), »Show us Life«: Toward a History and Aesthetics
of the Committed Documentary«, Metuchen, Scarecrow Press, London
1984.
Welsch, Wolfgang, »Transculturality: the changing form of cultures to-
day«, v: Filozofski vestnik, letn. 22, št. 2, 2001.