Page 9 - Tatjana Vonta, Organizirana predšolska vzgoja v izzivih družbenih sprememb, Digitalna knjižnica, Dissertationes 8
P. 9
alo
Participacija
Zmanjševanje revščine
Kakovost z vidika izvajalcev
Kako ocenjujemo kakovost v organizirani predšolski vzgoji
Kazalci kakovosti organizirane predšolske vzgoje
Kakovost vzgojiteljev
Sprememba kulture učenja in skrbi za otroke
Odločanje
Olajševanje in spodbujanje učenja
Modeliranje
Evalvacija vzgojitelja
Zakaj evalvirati vzgojitelja
Osnove za oblikovanje evalvacije vzgojitelja
Značilnosti sistema evalvacije vzgojitelja
Kriteriji evalvacije
Viri informacij za evalvacijo vzgojitelja
a) Opazovanje v oddelku
b) Strukturirana refleksija
c) Dokumenti načrtovanja (vzgojiteljeva priprava)
d) Razgovori po opazovanju
e) Strokovni portfolio
f) Drugi dokazi
Evalvacijski postopki
Oblikovanje procesa
Kako sistem evalvacije vzgojiteljev vgraditi v sistem napredka,
razvoja vrtca v smeri zviševanja kakovosti
Značilnosti profesionalnega razvoja
Refleksija svoje prakse
Samoocenjevanje in samousposabljanje
Skupnost učečih
Usposobljeni opazovalci
Participacija
Zmanjševanje revščine
Kakovost z vidika izvajalcev
Kako ocenjujemo kakovost v organizirani predšolski vzgoji
Kazalci kakovosti organizirane predšolske vzgoje
Kakovost vzgojiteljev
Sprememba kulture učenja in skrbi za otroke
Odločanje
Olajševanje in spodbujanje učenja
Modeliranje
Evalvacija vzgojitelja
Zakaj evalvirati vzgojitelja
Osnove za oblikovanje evalvacije vzgojitelja
Značilnosti sistema evalvacije vzgojitelja
Kriteriji evalvacije
Viri informacij za evalvacijo vzgojitelja
a) Opazovanje v oddelku
b) Strukturirana refleksija
c) Dokumenti načrtovanja (vzgojiteljeva priprava)
d) Razgovori po opazovanju
e) Strokovni portfolio
f) Drugi dokazi
Evalvacijski postopki
Oblikovanje procesa
Kako sistem evalvacije vzgojiteljev vgraditi v sistem napredka,
razvoja vrtca v smeri zviševanja kakovosti
Značilnosti profesionalnega razvoja
Refleksija svoje prakse
Samoocenjevanje in samousposabljanje
Skupnost učečih
Usposobljeni opazovalci