Sveže iz tiska:
Znanstvena monografija: Empowering Teachers Across Europe to Deal with Social, Emotional and Diversity-Related Challenges, Volume 1: Experimentation Perspectives (urednica dr. Ana Kozina)
Učenje in poučevanje sta socialen in čustven proces, v katerem je raznolikost, če jo prepoznamo, močno prisotna. Podpora učiteljicam in učiteljev pri razvijanju njihovih socialnih in čustvenih kompetenc ter prepoznavanja raznolikosti je ključna za oblikovanje ne le pozitivnih odnosov v razredih, temveč tudi v družbi.
Znanstvena monografija opredeli konceptualno prepletanje socialnih in čustvenih kompetenc ter prepoznavanja raznolikosti, ki ga skozi program ROKA v ROKI eksperimentalno preizkusi pri učiteljicah in učiteljih petih evropskih državah (Avstrija, Hrvaška, Portugalska, Slovenija in Švedska). V monografiji s predgovorom Helle Jensen in v soavtorsvu raziskovalk in raziskovalcev iz širšega evropskega prostora so podrobno predstavljeni procesi konceptualizacije, implementacije in evalvacije programa ROKA v ROKI.
Kmalu izide tudi znanstvena monografija Empowering Teachers Across Europe to Deal with Social, Emotional and Diversity Related Challenges, Volume 2: Policy Perspectives urednice dr. Urške Štremfel, ki socialne in čustvene kompetence ter prepoznavanje raznolikosti učiteljic in učiteljev umesti v širšo sistemsko perspektivo.
Monografija je prosto dostopna na povezavi: