Veldin Manja

Manja Veldin, raziskovalka


email: manja.veldin@pei.si


telefon: +386 1 420 12 54


COBISS


Manja Veldin je univerzitetna diplomirana psihologinja (naslov diplomske naloge: »Povezanost izvršilnih funkcij s strategijami reševanja osnovnih računskih nalog – študija z očesnim sledilcem«), zaposlena kot raziskovalka na Pedagoškem inštitutu, v Centru za evalvacijske študije.

 

V preteklosti je sodelovala je s Centrom za psihodiagnostična sredstva, Svetovalnico Kameleon, v različnih študijah (Kvaliteta življenja bolnikov po presaditvi ledvice; Pojasnjevanje učinkovitosti reševanja problemov s področja trojne narave predstavitev naravoslovnih pojmov; Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne zakonitosti v kontekstu migracij (PYD–SI–MODEL); Učinek razvijanja čustvenih kompetenc na posameznikovo psihološko funkcioniranje v času pandemije) ter EU projektih (ROKA v ROKI: Opolnomočenje učiteljev; HEAD: Za opolnomočenje ravnateljic in ravnateljev pri oblikovanju inkluzivne šolske kulture; NEMO: Nova priporočila o spremljanju otrok za razvoj inovativnega kurikuluma za vzgojitelje_ice; AI4T – Umetna inteligenca za učitelje, DITEAM12: Za večjo raznolikost in inkluzijo v športnih klubih za otroke do 12 let; ROKA v ROKI: Socialne in čustvene spretnosti za nediskriminatorno in vključujočo skupnost (celostni pristop); BRAVEdu: Breaking the Poverty Taboo: Roles and Responsibilities of Education; ETTECEC: Zgodnja pozornost inkluziji otrok z motnjami avtističnega spektra v predšolsko vzgojo in varstvo). Prav tako je vodila evalvacijo nacionalnega projekta (Inovativna učna okolja podprta z inovativno pedagogiko 1: 1).

 

Trenutno sodeluje na več projektih (me_HeLi-D: Pismenost o duševnem zdravju in raznolikost. Okrepiti duševno zdravje in rezilientnost mladine z digitalnimi viri; Učinki pandemije COVID-19 na šolanje, učitelje in učence: Dobro počutje/blagostanje, poučevanje in učenje) in je doktorska kandidatka eksperimentalne psihologije. Izsledke svojega raziskovalnega dela redno objavlja v strokovnih in znanstvenih revijah ter predstavlja na znanstvenih in strokovnih konferencah ter posvetih.

 

 


Trenutni projekti


me_HeLi-D: Pismenost o duševnem zdravju in raznolikost. Okrepiti duševno zdravje in rezilientnost mladine z digitalnimi viri


Učinki pandemije COVID-19 na šolanje, učitelje in učence: Dobro počutje/blagostanje, poučevanje in učenje


Arhiv projektov


Erasmus K3: ROKA v ROKI: Opolnomočenje učiteljic in učiteljev v Evropi za spoprijemanje s kariernimi izzivi preko podpore socialnim in čustvenim kompetencam ter sprejemanju različnosti


HEAD: Za opolnomočenje ravnateljic in ravnateljev pri oblikovanju inkluzivne šolske kulture


NEMO: Nova priporočila o spremljanju otrok za razvoj inovativnega kurikuluma za vzgojitelje_ice


AI4T – Umetna inteligenca za učitelje


DITEAM12: Za večjo raznolikost in inkluzijo v športnih klubih za otroke do 12 let


ROKA v ROKI: Socialne in čustvene spretnosti za nediskriminatorno in vključujočo skupnost (celostni pristop)


BRAVEdu: Breaking the Poverty Taboo: Roles and Responsibilities of Education


ETTECEC: Zgodnja pozornost inkluziji otrok z motnjami avtističnega spektra v predšolsko vzgojo in varstvo


Inovativna pedagogika 1:1

Dostopnost