dr. Urška Štremfel, znanstvena sodelavka
email: urska.stremfel@pei.si
telefon: +386 1 420 12 67
Urška Štremfel je doktorica politoloških znanosti. Na Pedagoškem inštitutu je zaposlena kot znanstvena sodelavka v Centru za uporabno epistemologijo. Njeno raziskovalno področje je analiza izobraževalnih politik (nacionalnih, evropskih, mednarodnih ter njihovo medsebojno delovanje). V tem okviru posebno pozornost namenja vlogi mednarodnih raziskav znanja pri oblikovanju slovenske izobraževalne politike in izobraževalnih praks slovenskih šol ter razvoju na podatkih temelječega izobraževanja. Pomemben del njenega raziskovalnega dela vključuje tudi pripravo primerjalnih študij izobraževalnih politik in oblikovanje javnopolitičnih priporočil na področjih pozitivnega razvoja mladih, socialnega in čustvenega učenja ter različnih vidikov dobrobiti in pravičnosti v izobraževanju.
Je članica mednarodnih znanstvenih združenj European Educational Research Association (Network Policy Studies and Politics of Education), European Comparative Education Society in Europe, International Public Policy Association in European Consortium for Political Research (Network Knowledge and Governance) ter predsednica upravnega odbora Network of Education Policy Centers.
Raziskovalno delo opravlja v okviru programske skupine Edukacijske raziskave ter v raznolikih nacionalnih in mednarodnih temeljnih in aplikativnih projektih. Je avtorica več znanstvenih monografij, znanstvenih in strokovnih člankov ter poglavij v znanstvenih monografijah. Izsledke raziskovalnega dela predstavlja na nacionalnih in mednarodnih znanstvenih konferencah ter kot vabljena predavateljica na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.
Trenutni projekti
Programska skupina Edukacijske raziskave
Arhiv projektov
Ugotavljanje in zagotavaljanje kakovosti v vzgoji in izobraževanju – evalvacija vzgoje in izobraževanja na podlagi mednarodno priznanih metodologij (2008-2013)
Strokovne podlage, strategije in teoretske tematizacije za izobraževanje za medkulturne odnose in aktivno državljanstvo (2010-2011)
Razvoj inovativnih in ustvarjalnih pristopov k učenju in poučevanju ob upoštevanju rezultatov mednarodnih primerjalnih študij (2009)