dr. Klaudija Šterman Ivančič, znanstvena sodelavka
email: klaudija.sterman@pei.si
telefon: +386 1 420 12 57
Klaudija Šterman Ivančič je zaposlena kot raziskovalka na Pedagoškem inštitutu, v Centru za uporabno epistemologijo.
Doktorirala je na Oddelku za psihologijo, Univerze v Ljubljani, z naslovom »Model pojasnjevanja učnega vedenja in uspešnosti z vidika kakovosti medosebnih odnosov«.
Raziskovalno se ukvarja s področjem bralne, matematične, naravoslovne in finančne pismenosti v okviru mednarodnih primerjalnih raziskav ter s preučevanjem osebnostnih, motivacijskih in socialno-čustvenih dejavnikov učnega vedenja in dosežkov mladostnikov tako v Sloveniji kot v mednarodnem prostoru. Od leta 2017 je tudi nacionalna koordinatorica mednarodne raziskave PISA, vseskozi pa sodeluje v različnih nacionalnih in mednarodnih raziskovalnih projektih.
Trenutni projekti
PISA – Program mednarodne primerjave dosežkov učencev 2022 in 2025
Strokovno-razvojna naloga – Sekundarna študija PISA 2018: Globalne kompetence kot temelj uspešnega (so)delovanja v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju (2021-2022)
Arhiv projektov
Strokovno-razvojna naloga – Občutek pripadnosti šoli kot dejavnik blagostanja in učne uspešnosti učencev in učenk (2020-2021)
PISA – Program mednarodne primerjave dosežkov učencev 2009 – 2018
Evropski projekt RAOLLLA – Približajmo priložnosti vseživljenjskega učenja vsem
Evropski projekt TITA – Team Cooperation to fight early school leaving
Evalvacijska študija - Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih
Projekt ESS - Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v izobraževanju in usposabljanju - Evalvacija vzgoje in izobraževanja na podlagi mednarodno priznanih metodologij
ARRS RAZPON - Raziskovalni pouk sodobnih znanstvenih vsebin in prepoznavanje nadarjenih učencev
ARRS CRP - Spodbudno učno okolje za motivirano učenje in kakovostno znanje
SAZOR - Spremljanja uporabe gradiv, ki se reproducirajo iz avtorsko zaščitenih gradiv za namen obogatitve učnega procesa v vzgojno-izobraževalnih zavodih