Šterman Ivančič Klaudija

dr. Klaudija Šterman Ivančič, znanstvena sodelavka


email: klaudija.sterman@pei.si


telefon: +386 1 420 12 57


COBISS


Klaudija Šterman Ivančič je od leta 2008 zaposlena kot raziskovalka na Pedagoškem inštitutu, v Centru za uporabno epistemologijo.

Doktorirala je na Oddelku za psihologijo, Univerze v Ljubljani, za delo pa je prejela priznanje Pedagoškega inštituta in Slovenskega društva raziskovalcev na področju edukacije za najboljše doktorsko delo na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja za leto 2023.

Raziskovalno se ukvarja s področjem bralne, matematične in naravoslovne pismenosti v okviru mednarodnih primerjalnih raziskav znanja ter s preučevanjem osebnostnih, motivacijskih in socialno-čustvenih dejavnikov učnega vedenja in dosežkov učencev_k. Vseskozi sodeluje v različnih nacionalnih in mednarodnih raziskovalnih projektih.

Od leta 2017 je nacionalna koordinatorica mednarodne raziskave OECD PISA.

 

 


Trenutni projekti


PISA – Program mednarodne primerjave dosežkov učencev 2025


ARRS MPRU – Model pozitivnega razvoja učiteljic in učiteljev - preplet notranjih (motivacijskih, čustvenih in kognitivnih) in zunanjih (šolskih in sistemskih) virov med šolskim letom (2023 – 2026)


ARRS CRP – Pristopi za razvijanje ustvarjalnih potencialov nadarjenih v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu: nacionalna in mednarodna primerjalna analiza in raziskovalno-podprta priporočila (2024 – 2026)


Strokovno-razvojna naloga – Sekundarna študija PISA 2022: Vloga dobrobiti učencev in učenk pri pojasnjevanju učne motivacije in dosežkov: upoštevanje dejavnikov na ravni šole in učinkov pandemije Covid-19 (2023 – 2024)


Arhiv projektov


ROKA v ROKI: opolnomočenje učiteljic in učiteljev v Evropi za spoprijemanje s kariernimi izzivi preko podpore socialnim in čustvenim kompetencam ter sprejemanju različnosti


Strokovno-razvojna naloga – Sekundarna študija PISA 2018: Globalne kompetence kot temelj uspešnega (so)delovanja v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju (2021-2022)


Strokovno-razvojna naloga – Občutek pripadnosti šoli kot dejavnik blagostanja in učne uspešnosti učencev in učenk (2020-2021)


PISA – Program mednarodne primerjave dosežkov učencev 2009 – 2022


Evropski projekt RAOLLLA – Približajmo priložnosti vseživljenjskega učenja vsem


Evropski projekt TITA – Team Cooperation to fight early school leaving


Evalvacijska študija - Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih


Projekt ESS - Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v izobraževanju in usposabljanju - Evalvacija vzgoje in izobraževanja na podlagi mednarodno priznanih metodologij


ESS16/20 - Evalvacija in spremljanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega sistema s pomočjo mednarodnih raziskav in študij


ARRS RAZPON - Raziskovalni pouk sodobnih znanstvenih vsebin in prepoznavanje nadarjenih učencev


ARRS CRP - Spodbudno učno okolje za motivirano učenje in kakovostno znanje


SAZOR - Spremljanja uporabe gradiv, ki se reproducirajo iz avtorsko zaščitenih gradiv za namen obogatitve učnega procesa v vzgojno-izobraževalnih zavodih

Dostopnost