dr. Klaudija Šterman Ivančič, znanstvena sodelavka
email: klaudija.sterman@pei.si
telefon: +386 1 420 12 57
Klaudija Šterman Ivančič je od leta 2008 zaposlena kot raziskovalka na Pedagoškem inštitutu, v Centru za uporabno epistemologijo.
Doktorirala je na Oddelku za psihologijo, Univerze v Ljubljani, za delo pa je prejela priznanje Pedagoškega inštituta in Slovenskega društva raziskovalcev na področju edukacije za najboljše doktorsko delo na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja za leto 2023.
Raziskovalno se ukvarja s področjem bralne, matematične in naravoslovne pismenosti v okviru mednarodnih primerjalnih raziskav znanja ter s preučevanjem osebnostnih, motivacijskih in socialno-čustvenih dejavnikov učnega vedenja in dosežkov učencev_k. Vseskozi sodeluje v različnih nacionalnih in mednarodnih raziskovalnih projektih.
Od leta 2017 je nacionalna koordinatorica mednarodne raziskave OECD PISA.
Trenutni projekti
PISA – Program mednarodne primerjave dosežkov učencev 2025
ARRS CRP – Pristopi za razvijanje ustvarjalnih potencialov nadarjenih v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu: nacionalna in mednarodna primerjalna analiza in raziskovalno-podprta priporočila (2024 – 2026)
Arhiv projektov
Strokovno-razvojna naloga – Sekundarna študija PISA 2018: Globalne kompetence kot temelj uspešnega (so)delovanja v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju (2021-2022)
Strokovno-razvojna naloga – Občutek pripadnosti šoli kot dejavnik blagostanja in učne uspešnosti učencev in učenk (2020-2021)
PISA – Program mednarodne primerjave dosežkov učencev 2009 – 2022
Evropski projekt RAOLLLA – Približajmo priložnosti vseživljenjskega učenja vsem
Evropski projekt TITA – Team Cooperation to fight early school leaving
Evalvacijska študija - Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih
Projekt ESS - Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v izobraževanju in usposabljanju - Evalvacija vzgoje in izobraževanja na podlagi mednarodno priznanih metodologij
ARRS RAZPON - Raziskovalni pouk sodobnih znanstvenih vsebin in prepoznavanje nadarjenih učencev
ARRS CRP - Spodbudno učno okolje za motivirano učenje in kakovostno znanje
SAZOR - Spremljanja uporabe gradiv, ki se reproducirajo iz avtorsko zaščitenih gradiv za namen obogatitve učnega procesa v vzgojno-izobraževalnih zavodih