Vloga dobrobiti učencev in učenk pri pojasnjevanju učne motivacije in dosežkov

Strokovno-razvojna naloga

Vloga dobrobiti učencev in učenk pri pojasnjevanju učne motivacije in dosežkov: upoštevanje dejavnikov na ravni šole in učinkov pandemije Covid-19

Osnovni cilj naloge je nadgraditi analize raziskave PISA 2018 s področja dobrobiti slovenskih 15-letnikov in omogočiti bolj poglobljeno razumevanje različnih vidikov dobrobiti pri pojasnjevanju motivacije in učnih dosežkov dijakov_inj. Dvoletna analiza vključuje primerjave rezultatov med različnimi cikli raziskave PISA in hkrati pri interpretaciji rezultatov upošteva kontekst pandemije Covida-19 ter različnih dejavnikov dobrobiti 15-letnikov na ravni šole. V študiji bodo identificirane tudi ranljive skupine 15-letnikov, ki potrebujejo na področju spodbujanja in krepitve dobrobiti dodatno pozornost.


Sodelujoče raziskovalke


dr. Klaudija Šterman Ivančič, Center za uporabno epistemologijo
mag. Ana Mlekuž, Infrastrukturni center
dr. Urška Štremfel, Center za uporabno epistemologijo

Dostopnost