V raziskavi je sodelovalo 38 držav. V vseh državah je bilo preverjanje znanja ob istem času, v aprilu leta 1999, z enakimi vprašalniki in nalogami za učence. Vsi podatki so bili kasneje združeni v veliko mednarodno bazo podatkov na Mednarodnem Centru za procesiranje IEA podatkov v Hamburgu. Analize podatkov je opravil ETS (Educational Testing Service), priznana ameriška inštitucija. Koordinacijski center raziskave na Boston Collegu, USA je na osnovi mednarodnih analiz v sodelovanju nacionalnih koordinatorjev raziskave v sodelujočih državah sestavil mednarodni poročili o matematičnih in naravoslovnih izsledkih. Hkrati je bila napovedana naslednja raziskava TIMSS 2003.
TIMSS 1999 je nadaljevanje raziskave TIMSS 1995 in del celotnega raziskovanja trendov v matematičnem in naravoslovnem izobraževanju v svetu, v rednih štiriletnih zaporednih izvedbah enake raziskave v čim bolj enakih pogojih.
Slovenija je v TIMSS 1999 zajela 3109 učencev na 149 šolah (po en osmi razred).
Mednarodni podatki o raziskavi, poročila, primeri nalog in podatkovne baze so dostopne na http://timss.bc.edu
PREGLED IZSLEDKOV RAZISKAVE TIMSS 1999
Matematika:
- Dosežki iz matematike
- Mejniki dosežkov in primeri nalog
- Dosežki po področjih matematike
- Stališča učencev do matematike
- Matematični kurikulum
- Učitelji in poučevanje
- Šola kot okolje za učenje in poučevanje
Naravoslovje:
- Dosežki iz naravoslovja
- Mejniki dosežkov in primeri nalog
- Dosežki po področjih naravoslovja
- Stališča učencev do naravoslovja
- Kurikulum naravoslovnih predmetov
- Učitelji in poučevanje
- Šola kot okolje za učenje in poučevanje