Občutek pripadnosti šoli kot dejavnik blagostanja in učne uspešnosti učencev in učenk (2020–2021)

Strokovno-razvojna naloga

Občutek pripadnosti šoli kot dejavnik blagostanja in učne uspešnosti učencev in učenk (2020–2021)

V študiji smo s poglobljeno analizo podatkov mednarodnih raziskav znanja (PIRLS, TIMSS, PISA in ICCS) preučili, kateri (individualni, družinski, šolski) dejavniki se pozitivno povezujejo z občutkom pripadnosti šoli v Sloveniji. Pri tem nas so nas zanimale razlike v učinkih različnih dejavnikov na občutek pripadnosti pri učencih in učenkah četrtih in osmih razredov osnovnih šol ter dijakih in dijakinjah prvih letnikov srednjih šol. Posebno pozornost smo namenili poglobljenim analizam podatkov za posamezne podskupine učencev (npr. socialno-ekonomski status, migrantsko ozadje, nizki dosežki, spol).


Sodelujoči raziskovalci


dr. Urška Štremfel, Center za uporavno epistemologijo
dr. Klaudija Šterman Ivančič, Center za uporavno epistemologijo
Igor Peras, Center za evalvacijske študije
Barbara Japelj Pavešić, Center za uporavno epistemologijo


Rezultati


Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja (znanstvena monografija)

Addressing the Sense of School Belonging Among All Students? A Systematic Literature Review (pregledni znanstveni članek)

 

Dostopnost