Novice

Vabilo na predstavitvena srečanja Mreže

V šolskem letu 2020/2021 praznujemo 25. obletnico uvajanja metodologije Korak za korakom in 20. obletnico Mreže za spreminjanje kakovosti Korak za korakom. V počastitev obeh jubilejev se bodo do konca šolskega leta odvijali različni dogodki. Ker želimo metodologijo Korak za korakom predstaviti čim širši skupini vrtcev in osnovnih šol, vabimo vse tiste, ki nas še ne […]

več

Vabilo k prijavi prispevkov na 6. znanstveno konferenco »Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Učenje in poučevanje na daljavo – izkušnje, problemi, perspektive«

Tudi letos Pedagoški inštitut (PI), Slovensko društvo raziskovalcev na področju edukacije (SLODRE) ter Center Republike Slovenije za mobilnosti in evropske programe izobraževanja in usposabljanja (CMEPIUS) organizirajo 6. znanstveno konferenco »Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Učenje in poučevanje na daljavo – izkušnje, problemi, perspektive«. Konferenca bo potekala dva dni, in sicer v sredo, 22.9., in četrtek, 23.9.2021, v prostorih Znanstveno raziskovalnega centra […]

več

JAVNO POVABILO za zbiranje predlogov za nacionalno evalvacijsko študijo s trajanjem 24 mesecev z naslovom ANALIZA POTREB, POGOJEV IN MOŽNOSTI OBVEZNEGA VKLJUČEVANJA OTROK V ENEGA IZMED PROGRAMOV PREDŠOLSKE VZGOJE Z VIDIKA ZMANJŠEVANJA SOCIALNE, EKONOMSKE IN KULTURNE NEENAKOSTI

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport na podlagi Sklepa o izboru tem nacionalnih evalvacijskih študij in njihovem financiranju za obdobje 24 mesecev št. 013-26/2012-367 z dne 7. 10. 2020 v povezavi s 6. členom Protokola o določanju in načinu izvajanja nacionalnih evalvacijskih študij z dne 17. 3. 2015 ter spremembami z dne 16. 7. 2018 […]

več

JAVNO POVABILO za zbiranje predlogov za nacionalno evalvacijsko študijo s trajanjem 12 mesecev z naslovom Evalvacija poteka in učinkov izobraževanja na daljavo v času epidemije COVID-19 na ravneh osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja z vidika doseganja učnih ciljev in standardov znanja ter z vidika socialno-čustvenega odzivanja

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport na podlagi Sklepa o izboru tem nacionalnih evalvacijskih študij in njihovem financiranju za obdobje 12 mesecev št. 013-26/2012/395     z dne 26.2.2021 v povezavi s 6. členom Protokola o določanju in načinu izvajanja nacionalnih evalvacijskih študij z dne 17. 3. 2015 ter spremembami z dne 16. 7. 2018 in dne […]

več

Mednarodni spletni simpozij Kako misliti (in razumeti) radikalizacijo in nasilni ekstremizem

Mednarodni spletni simpozij Kako misliti (in razumeti) radikalizacijo in nasilni ekstremizem (izveden bo v četrtek, 27. maja 2021, v spletni obliki) združuje vodilne sodobne raziskovalce na širšem vsebinskem področju radikalizacije, nasilnega ekstremizma in terorizma. Osnovni cilj tega simpozija je preseči ‘konvencionalno modrost’, povezano z radikalizacijo in nasilnim ekstremizmom, ki ga najbolje predstavljajo številni slogani, metafore […]

več

Objavljeno poročilo z glavnimi ugotovitvami SIRIUS posveta

Obveščamo vas, da lahko na naši spletni strani preberete poročilo z glavnimi ugotovitvami SIRIUS posveta Prakse, ki uspešno implementirajo nove strategije vključevanja priseljencev in razvijajo večjezična šolska okolja v Sloveniji. Ob poročilu najdete na spletni strani projekta tudi, primere dobrih praks, posnetek posveta in druge dejavnosti v okviru mreže SIRIUS.      

več

Ob mednarodnem dnevu žensk – naj bo 8. marec vsak dan

Po Unescovih podatkih (vir) je žensk  v raziskovanju manj kot 30 odstotkov. Še poseben tozadeven problem so področja STEM (tj. naravoslovje, tehnologija, inženirstvo, matematika). Ob novicah, ki so povezane s tem, pogosto vidimo ženske z epruvetami ali mikroskopi, ampak to ni vsa znanost – znanstvenice smo tudi v humanistiki in družboslovju, a ne uporabljamo tovrstnih […]

več

11. februar – Mednarodni dan žensk in deklet v znanosti

OZN je leta 2016 razglasila 11. februar za mednarodni dan žensk in deklet v znanosti  z namenom opozoriti na pravico do enakih možnosti tudi na področju znanosti.  Ob tej priložnosti vas vabimo k branju tematske številke Šolskega polja Teaching Feminism, ki jo je uredila raziskovalka  Pedagoškega inštituta dr. Valerija Vendramin. V njej so med drugim […]

več

Pri založbi Routledge izšel zbornik The Impacts of Neoliberal Discourse and Language in Education: Critical Perspectives on a Rhetoric of Equality, Well-Being, and Justice

Zbornik The Impacts of Neoliberal Discourse and Language in Education: Critical Perspectives on a Rhetoric of Equality, Well-Being, and Justice je izšel pri založbi Routledge v zbirki Routledge Studies in Education, Neoliberalism, and Marxism (urednik Mitja Sardoč). Prinaša skupaj 14 člankov, ki problematizirajo različne razsežnosti neoliberalne agende v vzgoji in izobraževanju. Posebna pozornost je namenjena premestitvi poudarka retorike neoliberalizma, ki namesto pojma […]

več

Dostopnost