Tema tokratnih PI Pogovorov bo vključujoče učno okolje v osnovnih in srednjih šolah. Naslovili bomo ovire s katerimi se srečujemo pri opolnomočenju otrok priseljencev in za njihovo uspešno vključevanje v pedagoški proces v šoli ter integracijo v širši skupnosti. Tematiko bomo obravnavali s treh perspektiv, jezikovne, prostovoljstva in profesionalnega razvoja strokovnih delavcev v vzgoji in […]
Vabimo vas na tiskovno konferenco, kjer bomo na mednarodni dan migrantov, 18. decembra, predstavili dejavnosti evropske mreže za politike izobraževanja priseljencev – SIRIUS, ki so v 16-ih državah Evropske unije, tudi v Sloveniji, potekale v letu 2018. Predstavili bomo: ključne ugotovitve nacionalnih posvetov »SIRIUS National round tables« o prednostnih nalogah in možnostih razvoja vključujoče politike […]
Kljub temu, da stopnja tveganja revščine med mladimi v Sloveniji v zadnjih letih pada, pa še vedno kar 13 % otrok in mladostnikov živi v gospodinjstvih z dohodkom, ki je nižji od praga tveganja revščine. Negativni učinki življenja na pragu revščine se pri otrocih lahko kažejo že zelo zgodaj na kognitivnem in telesnem zdravju, v […]
Medgeneracijske prakse združujejo ljudi različnih generacij, da se skupaj učijo, se spoznajo in zabavajo. Medgeneracijsko učenje, ki vključuje mlajše otroke (0-10 let) in starejše osebe, lahko pomembno prispeva k premostitvi vrzeli med različnimi družbenimi skupinami v družbi. Iniciativa TOY (Together Old and Young) spodbuja zavedanje in strokovno znanje, ki vam lahko pomaga pri razvoju kakovostnih […]
Spoštovani. Vabimo vas, da se kot slušatelji prijavite na 3. nacionalno znanstveno konferenco ‘Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Mednarodno sodelovanje kot podpora vzgoji in izobraževanju’, ki bo potekala v ponedeljek, 25. septembra 2018, v prostorih ZRC SAZU (Novi trg 2, Ljubljana). Na konferenci bosta kot vabljeni predavateljici sodelovali prof. Tone Kvernbekk, PhD, z Univerze v Oslu ter dr. Renata Salecl z Inštituta za kriminologijo […]
Tokratni PI pogovori se uvrščajo v linijo naših dosedanjih razprav o odnosu do feminizma (zlasti pri mladih), njegovem dojemanju oziroma razumevanju in »prisvojitvi« nekaterih feminističnih zahtev na način, ki kaže na depolitizacijo feminizma. Podobe dekliškosti in feminizma, ki jih prinašajo mediji, so pogosto oblikovane na način, ki kaže, da je prizadevanja po politični moči nadomestila […]
Tokratni PI pogovori se uvrščajo v linijo naših dosedanjih razprav o odnosu do feminizma (zlasti pri mladih), njegovem dojemanju oziroma razumevanju in »prisvojitvi« nekaterih feminističnih zahtev na način, ki kaže na depolitizacijo feminizma. Podobe dekliškosti in feminizma, ki jih prinašajo mediji, so pogosto oblikovane na način, ki kaže, da je prizadevanja po politični moči nadomestila […]
Ali se lahko naša šolska politika kaj nauči iz tega? Pa se želi? 9. februarja 2018 je v nemškem časopisu Die Zeit izšel komentar (opozorilo) prof. dr. Eckharda Kliemeta, enega vodilnih nemških raziskovalcev na področju edukacije. Dr. Klieme je direktor oddelka za Kakovost izobraževanja in evalvacijo na nemškem inštitutu DIPF (Deutsches Institut für internationale pädagogische […]
Ali se lahko naša šolska politika kaj nauči iz tega? Pa se želi? 9. februarja 2018 je v nemškem časopisu Die Zeit izšel komentar (opozorilo) prof. dr. Eckharda Kliemeta, enega vodilnih nemških raziskovalcev na področju edukacije. Dr. Klieme je direktor oddelka za Kakovost izobraževanja in evalvacijo na nemškem inštitutu DIPF (Deutsches Institut für internationale pädagogische […]
Dr. Novak Bogomir Vprašanje tehnološkega razvoja in edukacija januar, 2018 1. Štiri teorije tehnološkega razvoja Državni zbor je na seji dne 24. 5. 2011 sprejel Resolucijo o raziskovalni in inovacijski strategiji Slovenije 2011–2020 (ReRIS11-20). Resolucija predvideva v prihodnosti primat Azije pred drugimi kontinenti. Slovenija bo tehnološki razvoj z raziskovalno in inovativno dejavnostjo podpirala zaradi kvalitete življenja […]