Novice

PI pogovori: Vključujoča šola in otroci priseljenci v Sloveniji

Tema tokratnih  PI Pogovorov  bo vključujoče učno okolje v osnovnih in srednjih šolah. Naslovili bomo ovire s katerimi se srečujemo pri opolnomočenju otrok priseljencev in za njihovo uspešno vključevanje v pedagoški proces v šoli ter integracijo v širši skupnosti.  Tematiko bomo obravnavali s treh perspektiv,  jezikovne, prostovoljstva in profesionalnega razvoja strokovnih delavcev v vzgoji in […]

več

Vabilo na tiskovno konferenco: Predstavitev rezultatov evropskega projekta SIRIUS 2.0 za leto 2018

Vabimo vas na tiskovno konferenco, kjer bomo na mednarodni dan migrantov, 18. decembra, predstavili dejavnosti evropske mreže za politike izobraževanja priseljencev – SIRIUS, ki so v 16-ih državah Evropske unije, tudi v Sloveniji, potekale v letu 2018. Predstavili bomo: ključne ugotovitve nacionalnih posvetov »SIRIUS National round tables« o prednostnih nalogah in možnostih razvoja vključujoče politike […]

več

PI pogovori: Na kakšen način izobraževalni sistem reproducira že obstoječe socialne razlike – česa se lahko naučimo od Estonije

Kljub temu, da stopnja tveganja revščine med mladimi v Sloveniji v zadnjih letih pada, pa še vedno kar 13 % otrok in mladostnikov živi v gospodinjstvih z dohodkom, ki je nižji od praga tveganja revščine. Negativni učinki življenja na pragu revščine se pri otrocih lahko kažejo že zelo zgodaj na kognitivnem in telesnem zdravju, v […]

več

PI pogovori: TOY PLUS – Skupaj stari in mladi (medgeneracijski pristop)

Medgeneracijske prakse združujejo ljudi različnih generacij, da se skupaj učijo, se spoznajo in zabavajo. Medgeneracijsko učenje, ki vključuje mlajše otroke (0-10 let) in starejše osebe, lahko pomembno prispeva k premostitvi vrzeli med različnimi družbenimi skupinami v družbi. Iniciativa TOY (Together Old and Young) spodbuja zavedanje in strokovno znanje, ki vam lahko pomaga pri razvoju kakovostnih […]

več

Vabilo na 3. nacionalno znanstveno konferenco

Spoštovani. Vabimo vas, da se kot slušatelji prijavite na 3. nacionalno znanstveno konferenco ‘Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Mednarodno sodelovanje kot podpora vzgoji in izobraževanju’, ki bo potekala v ponedeljek, 25. septembra 2018, v prostorih ZRC SAZU (Novi trg 2, Ljubljana). Na konferenci bosta kot vabljeni predavateljici sodelovali prof. Tone Kvernbekk, PhD, z Univerze v Oslu ter dr. Renata Salecl z Inštituta za kriminologijo […]

več

(POST)FEMINIZEM ZA OTROKE: MEDIJSKE REPREZENTACIJE IN FEMINIZEM KOT »VIZUALNI STIL«

Tokratni PI pogovori se uvrščajo v linijo naših dosedanjih razprav o odnosu do feminizma (zlasti pri mladih), njegovem dojemanju oziroma razumevanju in »prisvojitvi« nekaterih feminističnih zahtev na način, ki kaže na depolitizacijo feminizma. Podobe dekliškosti in feminizma, ki jih prinašajo mediji, so pogosto oblikovane na način, ki kaže, da je prizadevanja po politični moči nadomestila […]

več

PI pogovori: (Post)feminizem za otroke – medijske reprezentacije in feminizem kot “vizualni stil”

Tokratni PI pogovori se uvrščajo v linijo naših dosedanjih razprav o odnosu do feminizma (zlasti pri mladih), njegovem dojemanju oziroma razumevanju in »prisvojitvi« nekaterih feminističnih zahtev na način, ki kaže na depolitizacijo feminizma. Podobe dekliškosti in feminizma, ki jih prinašajo mediji, so pogosto oblikovane na način, ki kaže, da je prizadevanja po politični moči nadomestila […]

več

OECD PISA vsaj nerodna interpretacija: lekcija iz Nemčije

Ali se lahko naša šolska politika kaj nauči iz tega? Pa se želi? 9. februarja 2018 je v nemškem časopisu Die Zeit izšel komentar (opozorilo) prof. dr. Eckharda Kliemeta, enega vodilnih nemških raziskovalcev na področju edukacije. Dr. Klieme je direktor oddelka za Kakovost izobraževanja in evalvacijo na nemškem inštitutu DIPF (Deutsches Institut für internationale pädagogische […]

več

OECD PISA vsaj nerodna interpretacija: lekcija iz Nemčije

Ali se lahko naša šolska politika kaj nauči iz tega? Pa se želi? 9. februarja 2018 je v nemškem časopisu Die Zeit izšel komentar (opozorilo) prof. dr. Eckharda Kliemeta, enega vodilnih nemških raziskovalcev na področju edukacije. Dr. Klieme je direktor oddelka za Kakovost izobraževanja in evalvacijo na nemškem inštitutu DIPF (Deutsches Institut für internationale pädagogische […]

več

Vprašanje tehnološkega razvoja in edukacija

Dr. Novak Bogomir Vprašanje tehnološkega razvoja in edukacija januar, 2018 1. Štiri teorije tehnološkega razvoja Državni zbor je na seji dne 24. 5. 2011 sprejel Resolucijo o raziskovalni in
inovacijski strategiji Slovenije 2011–2020 (ReRIS11-20). Resolucija predvideva v prihodnosti primat Azije pred drugimi kontinenti. Slovenija bo tehnološki razvoj z raziskovalno in inovativno dejavnostjo podpirala zaradi kvalitete življenja […]

več

Accessibility