Novice

Pri založbi Routledge je izšel The Routledge Handbook on the American Dream (Volume 1)

Pri založbi Routledge je izšel The Routledge Handbook on the American Dream (Volume 1), ki sta ga uredila dr. Mitja Sardoč in prof. Robert C. Hauhart. Publikacija prinaša 19 poglavij, ki predstavijo različne razsežnosti tega kompleksnega fenomena (npr. problematika enakih možnosti, socialne mobilnost, meritokracije itn.). Gre za prvo (in najobsežnejšo) tovrstno publikacijo o fenomenu, ki predstavlja ‘destilirano’ različico […]

več

Pedagoški inštitut, Center za kakovost v vzgoji in izobraževanju Korak za Korakom, išče zunanje sodelavce – izvajalce evalvacije – v iniciativi PRIMOKIZ

Iniciativa PRIMOKIZ – celostna podpora družinam z otroki do sedmega leta starosti – stremi h krepitvi celostnega naslavljanja potreb družin z mlajšimi otroki preko vzpostavljanja strategij »družinam z mlajšimi otroki prijazna občina«. Tematiko se bo naslavljalo s pristopom PRIMOKIZ, ki so ga razvili v švicarski fundaciji Jacobs Foundation in je bil implementiran že v Švici, […]

več

Strokovni posvet v okviru Programa mednarodne primerjave dosežkov učencev in učenk PISA 2018

Vljudno vas vabimo na strokovni posvet v okviru Programa mednarodne primerjave dosežkov učencev in učenk PISA 2018 (OECD Programme for International Student Assessment), ki bo v torek, 14. januarja 2020, ob 10. uri v sejni sobi Pedagoškega inštituta (Gerbičeva 62, 1000 Ljubljana). Raziskava PISA tudi tokrat odpira prostor za razpravo o stanju na različnih področjih slovenskega […]

več

Dr. Igor Ž. Žagar v radijski oddaji Jezikovni pogovori

Ta torek, 12.2., ob 18.00 vabljeni k poslušanju 1. dela radijske oddaje Jezikovni pogovori na radiu ARS – 3. program Radia Slovenija, v kateri bo direktor Pedagoškega inštituta, dr. Igor Ž. Žagar, spregovoril o tem, kakšni retoriki smo Slovenci.  

več

Revija Šolsko polje vabi k oddaji člankov

Vabimo vas k oddaji člankov za objavo v tematski številki revije Šolsko polje z naslovom “Nasilje, družba, šola”, ki bo tematizirala širši kontekst problematike nasilja na teoretični ravni kot tudi ravni javnih politik ter pedagoške prakse. Rok za oddajo povzetka je 5. marec 2019, rok za oddajo celotnega članka pa 15. april 2019. Gostujoča urednika: […]

več

PI pogovori: Radikalizacija, nasilni ekstremizem in konfliktna različnost

Problematika radikalizacije in nasilnega ekstremizma predstavlja enega od najpomembnejših izzivov sodobnih pluralnih družb. Razpetost med zagotavljanjem varnosti in stabilnosti na eni strani ter spoštovanjem temeljnih pravic in svoboščin posameznikov na drugi razkriva številne napetosti in dileme, ob katere trčijo tako snovalci politik kot tudi strokovnjaki in pedagoški delavci. Zadeva je toliko bolj problematična, saj brutalnost […]

več

Dr. Zdenko Kodelja na okrogli mizi Vsi v šolo

Vabljeni na okroglo mizo z naslovom Vsi v šolo, na kateri bo sodeloval tudi dr. Zdenko Kodlelja. Okrogla miza bo potekala v torek, 12.2.2019, ob 19.00 v Vodnikovi domačiji v Ljubljani. Več informacij o okrogli mizi lahko najdete TUKAJ.

več

Plenarno predavanje prof. dr. Igorja Ž. Žagarja

Direktor Pedagoškega inštituta, prof. dr. Igor Ž. Žagar se bo od 9. do 10. februarja 2019 kot plenarni govorec udeležil panhelenske konference “The art of speech in rhetorical practice: Seeking for modern forms of rhetorical education paedeia“. Program konference je dostopen TUKAJ. Naslov njegovega plenarnega predavanja pa je Rhetoric in the Slovenian Primary Schools Curriculum.

več

PI pogovori: Učitelj kot retorik, retorika kot poklic

Retorika je postala slovenska stalnica. O retoričnih (ne)sposobnostih javnih osebnosti lahko slišite in berete vsepovsod, domnevno se retorike lahko nauči kdorkoli in kjerkoli, pouk retorike namreč ponujajo takorekoč vsi: od ljudskih univerz prek verskih skupnosti do centrov podjetniški storitev. Nekateri od ponudnikov obljubljajo, da vas bodo v vsega štirih urah naučili osnov logike, retorike in […]

več

Vabilo na tiskovno konferenco ob izidu nove znanstvene monografije

Vljudno vabimo na predstavitev nove znanstvene monografije Učitelj kot retorik: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza, ki je izšla v Digitalni knjižnici Pedagoškega inštituta. Knjiga, ki je nastala v kontekstu priprav na prenovo učnega načrta za pouk retorike kot obveznega izbirnega predmeta v osnovni šoli, želi opozoriti na skoraj že pozabljeno dejstvo, da je šolstvo, kot ga […]

več

Accessibility