Založba PI

Založba Pedagoškega inštituta skrbi za celovito digitalno izdajanje znanstvene literature, in sicer tako eno- in večavtorskih monografij, učbenikov, znanstvenokritičnih izdaj virov, leksikonov in drugih znanstvenih in strokovnih oblik.

NOVE IZDAJE

Senzorialni jezik: organska potopitev v dogajanje


Avtor: Barbara Pia Jenič


Vrsta gradiva:


Obseg: 216 strani

Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi


Avtor: Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel


Vrsta gradiva:


Obseg: 138 strani

Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja


Avtor: Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras, Barbara Japelj Pavešić


Vrsta gradiva:


Obseg: 166 strani

Four Critical Essays on Argumentation


Avtor: Igor Ž. Žagar


Vrsta gradiva:


Obseg: 150 strani

Vedenjske naloge teorije uma: priročnik in naloge


Avtor: Tiffany L. Hutchins, Patricia A. Prelock, Nika Knez, Maša Vidmar


Vrsta gradiva:


Obseg: 138 strani

Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov


Avtor: Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza


Vrsta gradiva:


Obseg: 78 strani

Jezikanja: Druga, jubilejno-pomladanska izdaja


Avtor: Igor Ž. Žagar


Vrsta gradiva:


Obseg: 182 strani

Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli 


Avtor: Alenka Gril, Videčnik Asja


Vrsta gradiva:


Obseg: 238 strani

(Pre)drzna Slovenija


Urednik(i): ,


Vrsta gradiva:


Obseg: 444 strani

Učitelj kot retorik: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza


Avtor: Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc, Barbara Domajnko


Vrsta gradiva:


Obseg: 284 strani

Prispevki k didaktiki filozofije/etike


Avtor: Marjan Šimenc


Vrsta gradiva:


Obseg: 156 strani

Ženski pa so vzrasle svetlejše dolžnosti nego kuhati in prati …


Avtor: Sabina Žnidaršič Žagar


Vrsta gradiva:


Obseg: 226 strani

Vedenjske težave in učna uspešnost


Avtor: Maša Vidmar


Vrsta gradiva:


Obseg: 194 strani

Dejavniki bralne pismenostiv raziskavi PISA 2009


Avtor: Melita Puklek Levpušček, Anja Podlesek, Klaudija Šterman Ivančič


Vrsta gradiva:


Obseg: 136 strani

Drugo pedagoškega diskurza


Urednik(i):


Vrsta gradiva:


Obseg: 254 strani

Neformalno učenje? Kaj pa je to?


Urednik(i):


Vrsta gradiva:


Obseg: 302 strani

Rimski zgodovinar in pripovedno besedilo 


Avtor: Gregor Pobežin


Vrsta gradiva:


Obseg: 252 strani

Uporniki, “hudi farji” in Hudičevi soldatje


Avtor: Jonatan Vinkler


Vrsta gradiva:


Obseg: 272 strani

Umetnost v realnosti


Avtor: Darko Štrajn


Vrsta gradiva:


Obseg: 138 strani

Nacionalni imaginariji, literarni imaginariji


Avtor: Marcello Potocco


Vrsta gradiva:


Obseg: 286 strani

Spoli, seksualnost in nasilje skozi nove medije


Avtor: Valerija Vandramin, Renata Šribar


Vrsta gradiva:


Obseg: 156 strani

Evropa med socializmom in neoliberalizmom: Evropa v slovenskih medijih


Avtor: Igor Ž. Žagar, Primož Krašovec


Vrsta gradiva:


Obseg: 272 strani

V primežu medplemiških prerivanj


Avtor: Tone Ravnikar


Vrsta gradiva:


Obseg: 522 strani

Kako so Evropejci odkrili neznane dežele in se spoznali z novimi ljudstvi


Avtor: Janja Žmavc, Igor Ž. Žagar


Vrsta gradiva:


Obseg: 398 strani

Slovenian Lectures


Avtor: Oswald Ducrot


Vrsta gradiva:


Obseg: 118 strani

Sledi šolskega razvoja na Slovenskem


Avtor: Aleš Gabrič


Vrsta gradiva:


Obseg: 192 strani

Organizirana predšolska vzgoja v izzivih družbenih sprememb


Avtor: Tatjana Vonta


Vrsta gradiva:


Obseg: 226 strani

Kdo je uspešen v slovenskih šolah?


Urednik(i):


Vrsta gradiva:


Obseg: 182 strani

Transumetnost


Avtor: Polona Tratnik


Vrsta gradiva:


Obseg: 164 strani

Od performativa do govornih dejanj


Avtor: Igor Ž. Žagar


Vrsta gradiva:


Obseg: 186 strani

Vzgoja družbe


Avtor: Darko Štrajn


Vrsta gradiva:


Obseg: 204 strani

Homo spectator


Avtor: Lidija Tavčar


Vrsta gradiva:


Obseg: 158 strani

Argumentacija v jeziku


Avtor: Igor Ž. Žagar, Mojca Schlamberger Brezar


Vrsta gradiva:


Obseg: 226 strani

Prikaži vse izdaje

Glavni in odgovorni urednik


  • Igor Ž. Žagar (Pedagoški inštitut;  Univerza na Primorskem, Slovenija)

Pomočnik glavnega in odgovornega urednika ter izvršni urednik


  • Jonatan Vinkler (Univerza na Primorskem, Slovenija)

Uredniški odbor


  • Sabina Autor (Pedagoški inštitut,  Slovenija),
  • Igor Bijuklič (Pedagoški inštitut, Slovenija),
  • Igor Grdina (ZRC SAZU; Alma mater europaea, Slovenija),
  • Arlene Holmes-Henderson (University of Durham, Združeno kraljestvo),
  • Eva Klemenčič (Pedagoški inštitut, Slovenija),
  • Ben Kotzee (University of Birmingham,  Združeno kraljestvo),
  • Mitja Sardoč (Pedagoški inštitut, Slovenija),
  • Harvey Siegel (v pokoju, University of Miami, Združene države Amerike),
  • Damijan Štefanc (Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani, Slovenija),
  • Klaudija Šterman Ivančič (Pedagoški inštitut, Slovenija),
  • Jonatan Vinkler (Univerza na Primorskem, Slovenija),
  • Igor Ž. Žagar (Pedagoški inštitut;  Univerza na Primorskem, Slovenija),
  • Janja Žmavc (Pedagoški inštitut in Univerza na Primorskem, Slovenija)

Uredniški svet


  • Tomaž Deželan (Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Slovenia),
  • Fotini Egglezou (Hellenic Institute of Rhetorical and Communication Studies, Athens, Greece),
  • Tomaž Grušovnik (University of Primorska, Koper, Slovenia),
  • Ivanka Mavrodieva (Sofia University “St. Kliment Ohridski”, Sofia, Bulgaria),
  • Marcello Potocco (University of Primorska, Koper, Slovenia),
  • Miloš Zelenka (Jihočeská univerzita v Českých Budějovicich, České Budějovice, Czech Republic, and Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Nitra, Slovakia)

Uredništvo


Založba Pedagoškega inštituta
Pedagoški inštitut
Gerbičeva 62
SI-1000 Ljubljana


E-naslov

zalozba@pei.si

Recenzijski postopek in etika objavljanja


Recenzijski postopek

Založba Pedagoškega inštituta objavlja izključno avtorska dela (znanstvena in strokovna dela, izdaje virov, poročila, prevode idr) in ne objavi besedil, ki ne bi šla skozi rigorozen recenzijski postopek (double-blind peer review), in sicer vsako delo pri vsaj dveh, drug od drugega neodvisnih recenzentih. Za kompetentnega recenzenta založba šteje raziskovalca, ki ima praviloma: a) doktorat znanosti, b) dokazljive kakovostne znanstvene objave s področja ocenjevanja in c) veljavno izvolitev v naziv za področje snovi recenziranega dela. Založba posveča posebno pozornost izogibanju konfliktov interesov med avtorjem dela in recenzentom ter recenzentski endogeniji.


Etika objavljanja

Založba Pedagoškega inštituta se pri objavljanju ravna po smernicah, ki jih je oblikoval Committee on Publication Ethics (COPE).


Jeziki objavljanja in avtorski slogi


Založba Pedagoškega inštituta objavlja prvenstveno v slovenskem knjižnem jeziku in spodbuja izvirne avtorske diskurze, individualne avtorske sloge, razvoj in bogatitev slovenskih znanstvenih jezikov, znanstvene terminologije in slogov posameznih znanstvenih strok ter rabo različnih tujih jezikov strok. Založba objavlja tudi v tujih knjižnih jezikih, toda ne preferira rabe angleškega jezika kot dominantnega ali izključnega jezika znanstvenega komuniciranja.

Dostopnost avtorskih del, licenciranje in zadržanje pravic za avtorje


Dostopnost avtorskih del

Avtorska dela, ki jih izda Založba Pedagoškega inštituta, so objavljena v elektronski obliki v diamantnem prostem dostopu. Objavljena so v celoti, brez embarga, so prosto in stalno dostopna na spletni strani založbe takoj po objavi, brez registracije ali naročnine. Bralci lahko brez omejitev berejo, shranjujejo, kopirajo, razširjajo in tiskajo celotna besedila vseh del ter slikovno opremo; po njih lahko tudi brskajo in nanje naredijo povezave ter jih uporabljajo na vse druge zakonite načine.


Licence

Dela, ki jih izda Založba Pedagoškega inštituta, so dostopna pod eno od licenc Creative Commons.


Zadržanje pravic za avtorje

Avtor ob objavi ostane lastnik vseh avtorskih pravic.

Navodila za pripravo rokopisov


  • Založba Pedagoškega inštituta sprejema le dokončane in lektorirane verzije avtorskih del v knjižnem jeziku. 
  • Ob morebitnih dodatnih vprašanjih, na katera ni eksplicitno odgovorjeno v navodilih pod sklicem (zgoraj), se obrnite na zalozba@pei.si.

Arhiviranje


Izdaje Založbe Pedagoškega inštituta arhivira Narodna in univerzitetna knjižnica, dostopne so tudi v repozitoriju Dirros.

Dostopnost