Letnik XXXI (2020), številka 1-2: Bralna (ne)pismenost in PISA.
Urednik(i): Klaudija Šterman Ivančič
Vrsta gradiva: znanstvena revija
Leto izdaje: 2020
Obseg: 252 strani
ISSN: 1581–6044
Način citiranja:
APA
Šolsko polje, XXXI(1-2). doi:10.32320/1581-6044.31(1-2).
CHICAGO
Šolsko polje XXXI, no. 1-2 (2020). doi:10.32320/1581-6044.31(1-2).
MLA
Šolsko polje, vol. XXXI, no. 1-2. doi:10.32320/1581-6044.31(1-2).
Vsebina
- Klaudija Šterman Ivančič ▪︎ Bralna (ne)pismenost in raziskava PISA
- Klaudija Šterman Ivančič in Melita Puklek Levpušček ▪︎ Branje mladih leta 2009 in leta 2018 ter razlike v branju glede na spol in izobraževalni program
- Sonja Pečjak ▪︎ Bralna pismenost v raziskavi PISA 2018 – psihološki vpogled in interpretacije dosežkov slovenskih učencev
- Marjan Šimenc in Mojca Štraus ▪︎ Ima miselnost o nespremenljivosti inteligentnosti učinek v neustrezni bralni samopodobi?
- Neja Markelj in Vedrana Sember ▪︎ Povezanost šolske klime z zaznavanjem zadovoljstva z življenjem slovenskih mladostnikov v raziskavi PISA 2018
- Mojca Štraus in Klaudija Šterman Ivančič ▪︎ Napovedniki doživljanja medvrstniškega nasilja z vidika slovenskih 15-letnikov: razlike po spolu med leti 2015 in 2018
- Paul Stubbs ▪︎ Vladavina svetovnega razvrščanja v izobraževanju: politika in praksa raziskave PISA
- Lucija Klun ▪︎ Diskurzivna neenakost in konstrukcija »govorno-jezikovnega primanjkljaja« deprivilegiranih družin in otrok
- Matej Rovšek ▪︎ Med pravičnostjo, kakovostjo in učnimi dosežki v osnovni šoli
- Aksinja Kermauner ▪︎ Opismenjevanje otrok s slepoto