TIMSS in TIMSS Advanced
Raziskave TIMSS merijo trende v dosežkih učencev pri matematiki in naravoslovju tako, da primerjajo dosežke na enotnih preizkusih znanja približno enako starih otrok, ki imajo za sabo enako število let šolanja. Dosežke pojasnjujejo z dejavniki pridobivanja znanja v šoli in izven nje, ki jih merijo s pomočjo vprašalnikov za učence, učitelje in vodstva šol.
večPISA
PISA – program mednarodne primerjave dosežkov učencev (Programme for International Student Assesment) meri “pripravljenost na življenje” oz. kompetenc.
Ciljna populacija so 15 letniki v izobraževalnem sistemu, v Sloveniji so to praviloma dijaki 1. letnika srednjega izobraževanja.
več
PIRLS
Namen raziskave je preverjanje bralne pismenosti učenk in učencev konec 4. razreda (povprečna starost cca 10 let).
večREDS
REDS namerava ponuditi celovitejšo sliko vpliva COVID-19 na globalno izobraževanje, kot je dostopna do sedaj. V raziskavi bomo zbrali nacionalne informacije in mednarodno primerljive podatke ravnateljev šol, učiteljev in učencev (osmošolcev) o tem, kako so države in šole pripravljene na učenje na daljavo v času zaprtja šol, pa tudi med možno in nadaljnjo fazo ponovnega odprtja, vključno z ukrepi, ki so bili implementirani, da bi učencem omogočili nadaljevanje učenja.
večICILS
ICILS je mednarodna raziskava informacijske in računalniške pismenosti in je bila prvič izvedena leta 2013. Njena predhodnica je raziskava SITES, ki je v treh modulih potekala med leti 1999 in 2006 in je ugotavljala uporabo informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT) pri poučevanju in učenju v višjih razredih osnovnih šol po svetu. Oba sklopa raziskav sta nastala pod okriljem mednarodne organizacije IEA.
večTALIS
TALIS je prva mednarodna raziskava, pri kateri je glavni poudarek na učnem okolju in delovnih pogojih učiteljev na šolah. Cilj raziskave TALIS je zbrati in preučiti podatke, ki so povezani s poučevanjem učiteljev in njihovim strokovnim spopolnjevanjem ter podatke o pedagoških, vodstvenih in upravnih vprašanjih, ki so povezani z delom ravnatelja.
večICCS
Mednarodni raziskavi državljanskega izobraževanja in vzgoje (CIVED in ICCS) sta projekta Mednarodne organizacije za merjenje učinkov izobraževanja, IEA-International Association for the Evaluation of Educational Achievement. Raziskavi se osredotočata na državljansko vzgojo in izobraževanje.
večESLC
Glavni cilj Evropske raziskave o jezikovnih kompetencah (ang. European Survey on Language Competences – ESLC) je raziskati stopnjo znanja učencev v tujih jezikih ob koncu obveznega šolanja v državah oziroma posameznih regijah, ki so pri raziskavi sodelovale.
več