Pedagoški inštitut
Raziskovalna dejavnost
Založništvo
Konferenca
Novice
Kontakt
SI
-
EN
PEDAGOŠKI INŠTITUT
SI
-
EN
PIRLS 2006
Raziskovalna dejavnost
Programi
Edukacijske raziskave
Uporabna razvojna psihologija
Družbena pogodba
Infrastrukturni program
Mednarodne raziskave
TIMSS
TIMSS 2023
TIMSS 2015
TIMSS za maturante 2015
TIMSS 2011
Rezultati
Objave
Kontakt in sodelavci
TIMSS advanced 2008
Rezultati
TIMSS 2007
TIMSS 2003
Rezultati
Gradiva
TIMSS 1999
TIMSS 1995
PISA
PISA 2025
PISA 2021/PISA 2022
PISA 2018
PISA 2015
PISA 2012
PISA 2009
PISA 2006
PIRLS
PIRLS 2021
PIRLS 2016
PIRLS 2011
PIRLS 2006
PIRLS 2001
REDS
ICILS
ICILS 2023
ICILS 2013
Rezultati
Sodelavci
SITES M3 – SITES 2006
SITES M2
SITES M1
TALIS
TALIS 2024
TALIS 2018
Sodelavci
TALIS 2008
Rezultati
Objave
Baze
Sodelavci
ICCS
ICCS 2022
Evropski regionalni modul
ICCS 2016
Rezultati
Sodelavci
ICCS 2009
Rezultati
Sodelavci
CIVED 1999
ESLC
ESLC 2011
Rezultati
Objave
Sodelavci
IEA podatki pod drobnogledom
Projekti
Projekti v teku
CLIL
DECAP-HE
EDUCAT(H)UM)
EMPATH
GREELCO
ILSA-PM
Lead for ECO JUSTICE
me_HeLi-D
Model pozitivnega razvoja učiteljic in učiteljev
Mreža KZK
Nove domene neenakosti: Digitalni razkorak v Sloveniji
Oblikovanje teoretskih podlag in praktičnih smernic za poučevanje retorike v osnovni in srednji šoli
Teden retorike na Pedagoškem inštitutu
Vabljene predavateljice
Nekaj dejstev o retoriki (na Slovenskem)
Odnos osmošolcev v Sloveniji in Evropi do migrantskih tematik
PIQET – načela kakovosti za izvajalke/ce različnih oblik vseživljenjskega učenja
REYN Slovenija
ROKA v ROKI: Opolnomočenje učiteljev
SIRIUS
SIRIUS 3.0
SIRIUS 2.0
Nacionalni in regijski strateški posveti SIRIUS
SIRIUS Watch
SKUPP
Soft Skills
Učinki pandemije COVID-19 na šolanje, učitelje in učence
UNESCO GEM report
Pretekli projekti
Analiza ciljev SDG 4
ATS2020
BRAVEdu
CAREER
DIDESU
DITEAM12
E-READ
ESS 16-20
E-story
ETTECEC
EQUAP
EUFolio
Evalvacija NPVŠ
Evropska noč raziskovalcev
Evroštudent VII
HEAD
Inovativna pedagogika 1:1
INTESYS
InTrans
JEŠT
KAUČ
Khetaun
Le z drugimi smo
MORE
NEMO
Dogodki
Neoliberalizem v evropskem izobraževalnem prostoru
OBJEM
Pedagoški leksikon
Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji
Zaključna konferenca Mladostništvo v času družbenih negotovosti
PRIMOKIZ
QUALIMENTARY
Radikalizacija in nasilni ekstremizem
Online symposium: Making Sense of Radicalization and Violent Extremism
RAOLLLA
REC: Reflection-Education-Care
ROKA v ROKI
SIEUPYC
SKUM
Spodbudno učno okolje za motivirano učenje in kakovostno znanje
Faze izvajanja projekta
Raziskovalna skupina
STAIRS
START
TITA
TOY for Inclusion
TOY PLUS
TOY to Share, Play to Care
Transition Is our Mission
Varovalni dejavniki medvrstniškega nasilja: Slovenija v kontekstu izbranih evropskih držav
VALUE
Zdravstvena nega kot znanstvena disciplina v Sloveniji
ZORALEDER (Močnejši)
Raziskovanje izobraževanja v času epidemije covid-19
Rezultati
Predstavitev
Bralni dosežki/vprašalnik za učenke in učence
Bralni dosežki/vprašalnik za starše
Bralni dosežki/vprašalnik za učiteljice in učitelje
Bralni dosežki/vprašalnik za ravnateljice in ravnatelje
Prijava na obvestila Pedagoškega inštituta
Prijavite se na obvestila
PRIJAVA
Dostopnost
ČB
Kontrastno temno
Kontrastno svetlo
Ustavi premikanje
Berljiva pisava
Podčrtaj povezave
A
A
A
izklopi dostopnost
Zagotavlja:
Pedagoški inštitut
▼
Organizacijska shema
Raziskovalni centri
▼
Center za diskurzivne študije v vzgoji in izobraževanju
Center za družboslovne in antropološke raziskave v vzgoji in izobraževanje
Center za evalvacijske študije
Center za filozofijo vzgoje
Center za kakovost v vzgoji in izobraževanju Korak za Korakom
Center za uporabno epistemologijo
Infrastrukturni center
Zaposleni
Koristne povezave
Knjižnica
Raziskovalna dejavnost
▲
Programi
▼
Edukacijske raziskave
Uporabna razvojna psihologija
Družbena pogodba
Infrastrukturni program
Mednarodne raziskave
▲
TIMSS
▼
TIMSS 2023
TIMSS 2015
TIMSS za maturante 2015
TIMSS 2011
▼
Rezultati
Objave
Kontakt in sodelavci
TIMSS advanced 2008
▼
Rezultati
TIMSS 2007
TIMSS 2003
▼
Rezultati
Gradiva
TIMSS 1999
TIMSS 1995
PISA
▼
PISA 2025
PISA 2021/PISA 2022
PISA 2018
PISA 2015
PISA 2012
PISA 2009
PISA 2006
PIRLS
▲
PIRLS 2021
PIRLS 2016
PIRLS 2011
PIRLS 2006
PIRLS 2001
REDS
ICILS
▼
ICILS 2023
ICILS 2013
▼
Rezultati
Sodelavci
SITES M3 – SITES 2006
SITES M2
SITES M1
TALIS
▼
TALIS 2024
TALIS 2018
▼
Sodelavci
TALIS 2008
▼
Rezultati
Objave
Baze
Sodelavci
ICCS
▼
ICCS 2022
▼
Evropski regionalni modul
ICCS 2016
▼
Rezultati
Sodelavci
ICCS 2009
▼
Rezultati
Sodelavci
CIVED 1999
ESLC
▼
ESLC 2011
▼
Rezultati
Objave
Sodelavci
IEA podatki pod drobnogledom
Projekti
▼
Projekti v teku
▼
CLIL
DECAP-HE
EDUCAT(H)UM)
EMPATH
GREELCO
ILSA-PM
Lead for ECO JUSTICE
me_HeLi-D
Model pozitivnega razvoja učiteljic in učiteljev
Mreža KZK
Nove domene neenakosti: Digitalni razkorak v Sloveniji
Oblikovanje teoretskih podlag in praktičnih smernic za poučevanje retorike v osnovni in srednji šoli
▼
Teden retorike na Pedagoškem inštitutu
Odnos osmošolcev v Sloveniji in Evropi do migrantskih tematik
PIQET – načela kakovosti za izvajalke/ce različnih oblik vseživljenjskega učenja
REYN Slovenija
ROKA v ROKI: Opolnomočenje učiteljev
SIRIUS
▼
SIRIUS 3.0
SIRIUS 2.0
SKUPP
Soft Skills
Učinki pandemije COVID-19 na šolanje, učitelje in učence
UNESCO GEM report
Pretekli projekti
▼
Analiza ciljev SDG 4
ATS2020
BRAVEdu
CAREER
DIDESU
DITEAM12
E-READ
ESS 16-20
E-story
ETTECEC
EQUAP
EUFolio
Evalvacija NPVŠ
Evropska noč raziskovalcev
Evroštudent VII
HEAD
Inovativna pedagogika 1:1
INTESYS
InTrans
JEŠT
KAUČ
Khetaun
Le z drugimi smo
MORE
NEMO
▼
Dogodki
Neoliberalizem v evropskem izobraževalnem prostoru
OBJEM
Pedagoški leksikon
Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji
▼
Zaključna konferenca Mladostništvo v času družbenih negotovosti
PRIMOKIZ
QUALIMENTARY
Radikalizacija in nasilni ekstremizem
▼
Online symposium: Making Sense of Radicalization and Violent Extremism
RAOLLLA
REC: Reflection-Education-Care
ROKA v ROKI
SIEUPYC
SKUM
Spodbudno učno okolje za motivirano učenje in kakovostno znanje
▼
Faze izvajanja projekta
Raziskovalna skupina
STAIRS
START
TITA
TOY for Inclusion
TOY PLUS
TOY to Share, Play to Care
Transition Is our Mission
Varovalni dejavniki medvrstniškega nasilja: Slovenija v kontekstu izbranih evropskih držav
VALUE
Zdravstvena nega kot znanstvena disciplina v Sloveniji
ZORALEDER (Močnejši)
Raziskovanje izobraževanja v času epidemije covid-19
Založništvo
▼
Digitalna knjižnica
▼
Dissertationes
Clavis litterarum Slovenicarum
Compendia
Documenta
Šolsko polje
▼
O reviji
Izdaje
Zbrana dela Primoža Trubarja
Založba Pedagoškega inštituta
Konferenca
▼
9. znanstvena konferenca 2024
▼
Vsebinska usmeritev konference
Program
Vabljena predavatelja
Priznanja
Gradiva
Povezave
Odbori
Galerija
8. znanstvena konferenca 2023
▼
Vsebinska usmeritev konference
Program
Vabljena predavatelja
Za doktorske študente_ke
Priznanja
Gradiva
Odbori
Povezave
7. znanstvena konferenca 2022
▼
Program
Vabljeni predavatelji
Za doktorske študente
Gradiva
Odbori
Povezave
Galerija
6. znanstvena konferenca 2021
▼
Program
Vabljeni predavatelji
Za doktorske študente
Priznanja
Gradiva
Odbori
Povezave
Galerija
5. znanstvena konferenca 2020
▼
Program
Vabljeni predavatelji
Za doktorske študente
Priznanja
Gradiva
Odbori
Povezave
Galerija
4. znanstvena konferenca 2019
▼
Program
Vabljeni predavatelji
Priznanja
Gradiva
Odbori
Povezave
Galerija
3. nacionalna znanstvena konferenca 2018
▼
Program
Vabljeni predavatelji
Priznanja
Gradiva
Odbori
Povezave
Galerija
2. nacionalna znanstvena konferenca 2017
▼
Program
Vabljeni predavatelji
Priznanja
Zborniki
Odbori
Podporne institucije
Galerija
1. nacionalna znanstvena konferenca 2016
▼
Program
Vabljeni predavatelji
Priznanja
Zborniki
Odbori
Podporne institucije
Galerija
Novice
Kontakt