me_HeLi-D: Mental Health Literacy and Diversity. Enhancing Mental Health and Resilience through digital Resources for Youth
Vodja projekta na PI: Manja Veldin
Center: Center za evalvacijske študije
Časovno obdobje trajanja projekta: 1. 9. 2022 – 30. 8. 2025
Namen in cilj projekta:
Namen pričujočega triletnega Erasmus+ projekta je okrepiti pismenost o duševnem zdravju učencev_k starih med 12 in 15 let. Cilj projekta je razviti in znanstveno ovrednotiti digitalno orodje, ki bo naslavljajo naslednje vsebine (duševno zdravje, pismenost o duševnem zdravju, rezilientnost, čuječnost, iskanje pomoči ter preprečevanje anksioznosti in depresije). Orodje bo razvito v okviru sodelovalnega pristopa s partnerskimi šolami (vključenost učencev_k in učiteljev_ic v razvoj orodja), preverjeno v treh državah (Slovenija, Poljska in Avstrija) in prosto-dostopno v štirih jezikih (angleščini, slovenščini, poljščini, nemščini).
Aktivnosti projekta:
- Razvijanje vsebine za digitalno orodje s pomočjo partnerjev
- Razvijanje digitalnega orodja temelječ na platformi Moodle
- Pilotna študija v partnerskih šolah za preverjanje orodja
- Testiranje orodja v 18-24 šolah v Avstriji, Sloveniji in na Poljskem
Gradiva
Partnerji v projektu:
- Universitaet Graz – Gradec, Avstrija (vodja projekta)
- Pedagoški inštitut
- Uniwersytet Slaski – Katovice, Poljska
- Sofia University “St. Kliment Ohridski” – Sofija, Bolgarija
- NMS Heiligenkreuz am Waasen – Avstrija (partnerska šola)
- OŠ Elvire Vatovec Prade – Slovenija (partnerska šola)
- Szkola Podstawowa nr 11 z Oddzialami Integracyjnymi – Katovice, Poljska
Financer: Erasmus+ KA220-SCH – Cooperation partnerships in school education